تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای شیک پوش بودن برای آقایان خوش سلیقه

با رنگ موها شروع می کنیم: رنگ مو تاثیر قابل توجهی بر روی ظاهر فرد می‌گذارد. به رنگ موهای او در آفتاب نگاه کنید. اگر رنگ موهایش در زیر نور طلایی یا مسی باشد، رنگ موهای او جزو طبقه بندی رنگ‌های گرم است و اگر خاکستری باشد، رنگ موهای او جزو طبقه‌بندی رنگ‌های سرد است.

حالا به رنگ چشمان او می‌رسیم. رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری، فندقی و کبود جزو رنگ‌های سرد به حساب می‌آیند. و چشم‌های سبز، فیروزه‌ای، بلوطی یا کهربایی جزو رنگ‌های گرم هستند. و سرانجام، نوبت رنگ پوست است: اگر رنگ پوست او کمی زرد است، رنگ پوست او جزو رنگ‌های گرم است. اگر کمی کبود است، جزو رنگ‌های سرد محسوب می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید به رنگ‌هایی که به او خواهد آمد، دست یابید.

اگر خصوصیات او، منطبق با رنگ‌های گرم است، رنگ‌های مناسب او زرد، زرد – نارنجی، نارنجی، قرمز – نارنجی، قرمز، قرمز – بنفش است و اگر خصوصیاتش، جزو رنگ‌های سرد است، رنگ‌های آبی – بنفش، آبی – سبز و زرد – سبز، برای او منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

مدل موها

برای اینکه بهترین مدل مو را برای او انتخاب کنید، همه چیز بستگی به طبیعت موهایش دارد ( کم پشت یا پرپشت؛ صاف، مجعد یا فر). با این وجود، شناختن فرم صورت او نیز مهم است.

تکفارس آی آر

صورت مربع شکل

خیلی از مدل‌های مو به چنین صورتی می آید. مثل مدل موهای پریشان و آشفته. فرق کج نیز به او خواهد آمد. و اگر موهایش، کم پشت است یا اینکه در شروع طاسی ست، بهتر است که موهایش را کوتاه کوتاه کند.

صورت مستطیل شکل

این صورت، فرم درازتری دارد. بنابراین، برای اینکه درازی صورتش کم تر به چشم بیاید، باید کمی چتری داشته باشد. برای اینکه رسمی و طبق مد به نظر برسد، چتری او باید صاف باشد. اگر می‌خواهید، چهره کلاسیک‌تری داشته باشد، مدل پسرانه کوتاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. و سرانجام، اگر او موهای فرفری دارد، مدل موهای میکا، ( خواننده)، برای او مناسب است.

صورت بیضی شکل

www.takfars.ir

انسان‌هایی که چهره بیضی شکل دارند، به نظر خیلی مطیع می‌رسند. پس باید مدل مویی داشته باشند، که به آنها خشکی و جدیت بیشتری بدهد. موهای او باید کوتاه و خیلی منظم باشد. او می‌تواند، برای اینکه شیک و جذاب باشد، همیشه مقداری واکس به موهایش بزند.

صورت گرد

افراد این گروه نیز مانند افراد گروه با صورت بیضی شکل هستند. و آنها به مدل مویی احتیاج دارند که به آنها، یک جدیدت بیشتری بدهد. چهره او باید کمی باریک‌تر هم بشود. بدین منظور، موهای او باید طوری کوتاه شود که حجم بیشتر موهای او، در راس سر تا پیشانی اش، قرار گیرد.

صورت شش ضلعی

این افراد نیز شبیه افرادی با چهره بیضی شکل هستند. با این تفاوت که صورت استخوانی‌تری دارند. گونه‌های‌شان معمولا برجسته و پیشانی آنها کوتاه و چانه‌شان کوچک است. برای اینکه این دسته از افراد، چهره دل نشین‌تری داشته باشند، باید پیشانی و فک آنها را بزرگ‌تر از آن چه هست نشان داد. او می‌تواند مدل مویی داشته باشد که مقداری چتری برروی پیشانی‌اش بریزد. موهایش هم چنین می‌تواند تا پشت گردنش، بلند باشد.

سبک پوشش ایده‌آل

اینکه همسر شما چه سبک لباسی را بپوشد، بستگی به سلیقه خود او دارد. او باید لباس‌هایی که برایش می‌خرید را دوست داشته باشد. اما با این وجود، شما می‌توانید بین سبک‌ها و استایل‌های مختلف، دست به انتخاب بهترین‌ها بزنید.

سبک کلاسیک

اگر همسر شما، مردی خیلی باوقار و آراسته است، و جزو آن دسته از مردانی است که خیلی شسته و رفته است و پارچه‌های مرغوب و زیبا او را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به شما کت شلوار را در طول هفته، پیراهن آستین کوتاه یقه‌دار و سه دکمه، کالج مردانه و پلیوری برای گره زدن دور شانه‌هایش، برای آخرهفته پیشنهاد می‌کنیم.

مارک‌های مناسب این تیپ شخصیت: Burberry, Yves Saint Laurent, Dior, Ralph Lauren

تک فارس

سبک Preppy

این افراد خوش استایل و بسیار شیک هستند که یادآور دهه ۸۰ است. این تیپ افراد، خواهان آن هستند که شیک، آراسته و ساده باشند. آنها نیز مانند افراد با استایل کلاسیک هستند، اما کمتر حالت رسمی دارند و لباس‌های راحت‌تری می‌پوشند. ( کفش مردانه، پیراهن آستین کوتاه یقه دار و سه دکمه و کفش‌های مردانه). بحث بر سر مردی است آراسته که توجه زیادی به جزییات ظریف دارد. پیراهن‌های آستین کوتاه یقه دار و سه دکمه، جزو جدایی‌ناپذیر این استایل است. آنها لباس‌های راه راه و چهارخانه هم دوست دارند.

مارک‌های مناسب این استایل: Ralph Lauren, Lacoste , Benetton.

استایل متروسکشوال

( متروسکشوال: این سبک ویژه مردانی است که زمان و پول زیادی صرف زیبایی ظاهر خود می‌کنند. این واژه توسط مارک سیمپسون اولین بار در ۱۵ نوامبر ۱۹۹۴ در مجلهٔ ایندیپندنت به کار رفت. به باور سیمپسون، خودشیفتگی نقشی محوری در بحث متروسکشوالیته دارد. به افرادی با این سبک، اصطلاحا قربانی مد می گویند! آنها توجه افراطی به مد دارند و از آن پیروی جدی میکنند. مدگرایان که گاهی به آنها «قربانی مد» به انگلیسی Fashion victimنیز گفته می‌شود، ممکن است دچار مشکلات جسمی و روانی مختلف شوند. ) بحث برسر مردان آراسته و خیلی مدرن ست. این مردان عاشق برندهای معروف هستند که به آن ها ظاهری ظریف و زیبا بدهد.

مارک های مناسب این گروه:Dolce&Gabbana, Gucci, Prada, Roberto Cavalli.

استایل بایکر

سبک پوشیدن این دسته از افراد، مانند افراد گروه‌های راک است که البته در کشور ما، ایران کمتر دیده می‌شود. سبک پوشش این دسته از افراد، سرکشانه است. آنها اغلب پیراهن‌های مشکی، جین‌های رنگ و رو رفته، تیشرت، بوت‌های موتورسواری و عینک‌های خلبانی می‌پوشند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر