تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای شیک و ست لباس پوشیدن زن و شوهرهای جوان

فکر کنید که یک زوج خوشبخت قصد دارند با یکدیگر یک عکس دو نفره بیاندازند.

خانم یک پیراهن کوتاه ابریشمی می‌پوشد. برای آنچه کمرش را باریک‌تر نشان دهد کمربند چرمی قلاب‌دار یا گره‌ای بر کمر میبندد و یک جفت کفش پاشنه بلند روباز به پا می‌کند، کیف کوچکی به دست می‌گیرد و یک اشارپ کتان کوچک بر روی شانه‌هایش میندازد.

image راهنمای شیک و ست لباس پوشیدن زن و شوهرهای جوان

حالا نوبت آقاست. او برای اینکه با ظاهر خانم، خود را وفق دهد، از کمدش، یک جین فاق بلند و یک تیشرت با یقه بنیتیه ( یقه‌ای گشاد با چند چین ) را باید خارج سازد. یک جفت کفش مردانه مشکی، یک دستبند چرم و یک حلقه نقره‌ای نیز متعلقات او خواهد بود. احتیاجی به کیف نیست. ظاهری ساده اما تاثیرگذار

زوجی شیک و آراسته که قصد رفتن به یک میهمانی را دارند.

تکفارس آی آر

خانم کت دامن خود را از کمد خارج می‌کند. کت خود را به گوشه‌ای میاندازد و دامن راسته آن را به تن می‌کند و به جای کت، یک بلوز زنانه گشاد که بدن نما نیز نباشد به تن می‌کند. خانم برای اینکه ظاهری مدرن‌تر داشته باشد یک کت چرم ظریف و زنانه و یک جفت کفش پاشنه بلند روباز و یک جوراب شلواری را نیز به کار می‌گیرد. و کیفی کج از جنس کتش نیز بر روی شانه می‌آویزد. با به سر کردن یک روسری ساتن خانم دیگر آماده است.

image راهنمای شیک و ست لباس پوشیدن زن و شوهرهای جوان

حالا نوبت آقاست! او جینی راسته و تیره و یک پیراهن مردانه سفید با یقه دیپلمات به تن می‌کند. یک بارانی زیبا با یک شال کشمیری کلاس بالای او را حفظ خواهد کرد. می‌ماند کفش که پیشنهاد ما یک جفت کفش کلاسیک و یا نیم بوت است. در آخر اگر آقا بخواهد سنگ تمام بگذارد می‌تواند یک عینک کایوچویی نیز بر چشم بگذارد که ظاهر کلاسیک او کمی نیز مدرن شود.

زوج جوان و پر جنب و جوشی را در نظر بگیرید که پر از انرژی مثبت هستند.

لباس‌های آقا از دستبردهای خانم هیچ گونه امنیتی نخواهد داشت! خانم لباس‌های آقا را می‌پوشد تا شکل او شود. او پیراهن سفید و پلیور بدون آستین همسرش را با جینی لوله تفنگی و یک جفت کفش گیوه‌ای چرم و زیبا به تن می‌کند. آقا اگر یک عینک خلبانی نیز به او قرض دهد، وظیفه همسری را خود را تمام و کمال انجام داده است!

www.takfars.ir

image راهنمای شیک و ست لباس پوشیدن زن و شوهرهای جوان

متاسفانه در کمد خانم، چیزی که به درد آقا بخورد وجود ندارد! البته میتواند یکی از شال‌هایش را قرض بگیرید مثلا یکی از آنهایی که گل‌های ریزی بر روی آن وجود دارد. او باید برای افزایش جنبه ظاهر مردانه‌اش شلواری پارچه‌ای و یک تیشرت یا پلیور مردانه را به تن کند. اسنیکرهای مدل قدیمی نیز پیشنهاد دیگر ما به اوست.

با کمی فکر و خلاقیت با مشورت یکدیگر می‌توانید لباس‌هایتان را با یکدیگر ست کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر