تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای تصویری چیدمان شیک و مناسب آشپزخانه کوچک

image راهنمای تصویری چیدمان شیک و مناسب آشپزخانه کوچک

فکر نکنید همیشه هر چه آشپزخانه بزرگتر باشد بهتر است

آشپزخانه کوچک هم برای شما همان کار آشپزخانه بزرگ را انجام می دهد. آشپزخانه ای که با مواد و اشیای با کیفیت طراحی شده و جزئیات فکر شده ای دارد باعث می شود که حتی کمترین فضا برای شما بهترین کاربری را داشته باشد.

دیوارها را پر از کابینت نکنید

کمی فضا برای نفس کشیدن بگذارید. اغلب نیاز نیست که کل فضای آشپزخانه را با کابینت پر کنیم. یک طراحی خوب عبارتست از تعادل بین ذخیره سازی، کارکرد و زیبایی شناسی. برای مثال می توانید بالای سینک ظرفشویی را کابینت نگذارید تا فضایی برای نفس کشیدن داشته باشید!

تکفارس آی آر

اشیای کسل کننده انتخاب نکنید

چیز جالب یا خلاقانه ای انتخاب کنید. میک دو جیولیو، طراح و دکوراتور می گوید: «بهترین آشپزخانه ها روح دارند و چیزی گرم، دلپذیر و شخصی در آنها فرد را جذب میکند. هر پروژه ای دارای چیزی جذاب و خلاقانه است. فقط به کابینت و پیشخوان اهمیت ندهید. کل آشپزخانه باید مطبوع باشد».

کابینت هایی انتخاب نکنید که خیلی پایین تر از سقف باشند

می توانید کابینت ها را تا سقف برسانید. جوآن شیندلر می گوید: «کابینت ها غبار و لوازم غیرلازم را جمع میکنند.» کابینت هایی که ارتفاع بلندی دارند میتوانند حداکثر فضا را در اختیار شما بگذارند و درب های شیشه ای آنها به آشپزخانه حس فضای باز می دهد.

زیاده روی نکنید

www.takfars.ir

بدانید که چه زمانی باید دکوراسیون را تمام کنید. در دکوراسیون آشپزخانه افراط نکنید. اشیای تزئینی اضافی را حذف کنید.

لوازم آشپزخانه استیل را زیاد در دید نگذارید

از کابینت ها برای پنهان کردن لوازم آشپزخانه استفاده کنید. جنس استیل انتخاب خوبی است. ولی باید با ریتم قراردهی وسایل دیگر هماهنگی داشته باشد. نمای استیل در جای جای آشپزخانه منظره خوبی ندارد و باعث می شود که آشپزخانه کوچک به نظر برسد.

دنبال کیفیت پایین نباشید

برای کابینت های زیبا و با کیفیت سرمایه گذاری کنید.  به این موضوع فکر کنید که شما تمام مدت در حال باز کردن و بستن درب کابینت ها هستید. کابینت های محکم و زیبا انتخاب کنید. چوب سخت، جلای خوب و لولاهای محکم نقش اساسی دارند.

بالای اجاق گاز را خالی نگذارید

روی دیوار اجاق گاز کابینت تعبیه کنید و در دو طرف آن حتماً پیشخوان بگذارید. وقتی غذایی را از فر درمی آورید میخواهید آن را کجا بگذارید. در کنار اجاق گاز حتماً باید کابینت و پیشخوان وجود داشته باشد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر