تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب لوستر مناسب برای خانه

پیش از آنچه نوع لوستر را انتخاب کنید به چراغ های دیوارکوب و آباژورهای پایه داری که در فضای اتاق نشیمن از آن ها استفاده کردید توجه کنید.

باید میزان نور اتاق تان را با کمک این ۳ وسیله روشنایی روشن کنید. اگر خانه تان را به سبک سنتی چیده اید از انتخاب کردن لوسترهایی با جنس فلز یا چوب پرهیز کنید. انتخاب لوسترهای مدرن را برای فضایی که به صورت سنتی چیده شده چندان مناسب نیست. لوسترهای بلوری و کریستال به نظر بهترین انتخاب برای یک خانه سنتی هستند.

image راهنمای انتخاب لوستر مناسب برای خانه

قبل از خرید به فضا و متراژ اتاق نشیمن خود توجه کنید تا بتوانید لوستری متناسب برای این فضا خریداری کنید. برخی افراد ممکن است برای یک فضای کوچک سراغ لوسترهای ۷ شاخه یا بزرگ و چندلایه بروند.

این کار موجب میشود که فضای اتاق نشیمن و خانه تان کوچک به نظر برسد. به ارتفاع سقف دقت کنید. اگر سقف خانه تان بلند است، می توانید سراغ لوسترهای آویزی بلند یا چند طبقه بروید اما اگر سقف خانه تان کوتاه است باید مراقب باشید که کم ارتفاع ترین لوستر را انتخاب کنید تا با فضایی که در اختیار دارید، متناسب به نظر برسد.

تکفارس آی آر

اگر اتاق نشیمن شما زوایای زیادی دارد یا اسبابی که در آن استفاده شده پر از زاویه است، بهتر است از یک لوستر گرد و بدون زاویه برای تلطیف این فضا استفاده کنید. درصورتی که سقف اتاق نشیمن شما گچ بری و تزییناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزیینات سقف باعث شلوغ به نظر رسیدن سقف اتاق می شود.

همخوانی آباژورها با نوع لوستر نیز بسیار مهم است؛ در اتاقی که آباژورهای پایه دار یا رومیزی آن با پارچه هایی با طراحی مدرن وجود دارد باید از لوستری مدرن استفاده کرد که طراحی زیبا و منحصربه فردی داشته باشد. بهترین روش برای تنظیم نور اتاق نشیمن با کمک لوستر و آباژور آن است که از لامپ های زرد و آفتابی با توناژ رنگی مختلف اما نامحسوس استفاده کنید تا بتوانید جلوه زیادی به فضای نشیمن داده و به رومانتیک شدن این اتاق کمک کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر