تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب بهترین عطر اختصاصی برای یک مرد

image راهنمای انتخاب بهترین عطر اختصاصی برای یک مرد

اگر به درستی درک کنید که چه عطری شما را مجذوب خود می‌کند، پیدا کردن عطری که قرار است عطر امضای شما شود بسیار آسان‌تر خواهد شد.

سیستم طبقه بندی معمول برای عطرها شامل عطر گل‌ها (که شامل یک یا چند گل هستند)، عطرهای عنبر (که شیرین و خاص هستند) و عطرهای چوبی (که با رایحه‌های چوب صندل و سدر مشخص می‌شوند) می‌باشد.

رایحه‌های عسل و توتون به خانواده‌ی چرم تعلق دارند، در حالیکه ترنج و لابدانوم در دسته‌ی چایپر یافت می‌شوند، و عطرهای آرامش بخش گیاهی با استفاده از اسطوخودوس، کومارون و گلسنگ ساخته می‌شوند. خانواده‌های عطر مدرن، شامل عطرهای مرکبات، و عطرهای سبز (که سبک هستند و توسط رایحه‌هایی مانند چمن یا خیار مشخص می‌شوند) می‌باشند.

بگذارید شخصیت شما بینی‌تان را راهنمایی کند

تکفارس آی آر

به یاد داشته باشید عطری که انتخاب می‌کنید معرف شما خواهد بود. بنابراین انتخاب عطری که شخصیت شما را منعکس کند، بسیار مهم است.

اگر شما یک شخصیت مصمم همراه با یک جذابیت پیچیده و در عین حال مرموز دارید، عطری بر پایه عنبر و مشک انتخاب کنید.

مردان جذابی که همیشه بدنبال ماجراجویی هستند، باید ترکیبی با رایحه چوب بخرند.

مردان آراسته و اسپرت، بیشتر از همه با عطری احساس راحتی می‌کنند که به اندازه‌ی خودشان پرانرژی و پر شور باشد، بنابراین به دنبال عطرهای تازه و نیرو بخش مرکبات، و عطرهای سبز باشید و آنها را در طول روز تجدید کنید تا قدرتشان را حفظ کنند.

اگر به چیزهای رمانتیک علاقه دارید، عطری با رایحه‌ی گل‌ها را انتخاب کنید.

www.takfars.ir

مردان حاکم و جاه طلب که دوست دارند بر همه چیز کنترل داشته باشند، با یک عطر فوگر (سرخس مانند) قوی، یک پیام قدرتمند به دیگران می‌فرستند.

بر روی شیمی بدنتان کار کنید

شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن عطری که مناسبتان باشد، باید بیشتر از یکبار به مغازه‌ی عطر فروشی سر بزنید. درست است که رفت و آمدهای متعدد به بازار به بهانه‌ی پیدا کردن عطر، یک فرایند خسته کننده خواهد بود، اما به ما اعتماد کنید. هنگامیکه سرانجام عطری پیدا کنید که باعث می‌شود بوی فریبنده‌ای بدهید، متوجه خواهید شد که ارزش این همه تلاش را داشته است.

هر بار، بیشتر از سه عطر را بو نکنید، و یک چیز پشمی مانند روسری، نزدیک بینی‌تان قرار دهید و بین عطرها بو بکشید تا حفره بینی‌تان تمیز شود. در پایان، عطری که با بوی طبیعی بدنتان، بیشترین همخوانی را داشته باشد، عطری نیست که با بوییدن آن از داخل بطری، بیشتر از همه جذبش می‌شوید، بلکه عطری است که پس از اینکه بیش از نصف روز روی پوستتان باقی ماند، همچنان بوی شگفت انگیزی داشته باشد.

محل زندگی و برنامه‌ی زمانی‌تان را در نظر بگیرید

برای اینکه شدت عطرتان را مشخص کنید، از شیوه‌ی زندگی و شهری که در آن زندگی می‌کنید استفاده کنید. اگر بطور منظم با همکارانتان برخورد نزدیک دارید، باید از چیزی که به نظر دیگران بسیار قوی یا از نظر شیمیایی تحریک کننده است، دوری کنید. با اینحال، بیرون رفتن در شب، عطری قوی‌تر را می‌طلبد.

اگر چند بار در هفته بیرون می‌روید، عطری که هم مناسب روز و هم شب است یا عطری که به تدریج رایحه‌اش تغییر می‌کند و لایه لایه است را در نظر بگیرید. آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید نیز باید به شما کمک کند که عطرتان را متعادل کنید. بطور کلی، هرچه دما و رطوبت بیشتر باشد، عطر شما باید سبک‌تر باشد.

ترکیب مناسب خودتان را بشناسید

یک راه مطمئن برای بوجود آوردن عطری منحصر بفرد این است که یک شیمیدان آماتور شوید و عطرها را با هم مخلوط کنید! شما برای این کار باید زمان زیادی را در فروشگاه‌های عطر سپری کنید، اما سعی کنید ازدو لایه عطر استفاده کنید، مثلا اولین لایه، یک عطر جذاب با بوی مشک، و بعدی عطری شیرین‌تر باشد.

در نهایت آنچه شما به دنبالش هستید، ترکیبی است که بهتر از هر یک از دو عطر در هنگامیکه به تنهایی استفاده می‌شوند باشد. بهترین قسمت ترکیب عطر این است که انجام اینکار تضمین می‌کند که هرگز هیچکس دیگری از عطری که شما می‌زنید، استفاده نخواهد کرد.

تک فارس

حس بویایی یک نفر دیگر

شما در حال حاضر مهمترین ملاحظات را در مورد پیدا کردن یک عطر امضا می‌دانید. اما نکته‌ی دیگری که ارزش یادآوری دارد، این است که نظر یک نفر دیگر را هم بپرسید!

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر