تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خانم ها چطور آرایش کنند وقتی به میانسالی میرسند

image خانم ها چطور آرایش کنند وقتی به میانسالی میرسند

همه چیز بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد. اگر عاشق رنگ های روشن هستید، با رنگ های روشن آرایش کنید، اگر خط چشم پهن را می پسندید، خط چشم پهن بکشید و خودتان را از اینکه ۲۶ ساله نیستید، سرزنش نکنید.

رژ گونه

رژ گونه یکی از محصولاتی است که می تواند در عین سادگی، به صورت شما رنگ و روی تازه و شادابی خاصی دهد. کافی است مقداری از آن را روی گونه هایتان بمانید. آنوقت خواهید دید که صورت خواب آلود شما چگونه زنده و سرحال می شود و می درخشد.

ما رنگ های روشن رژ گونه را به شما پیشنهاد می کنیم اما باز این خود شما هستید که باید ببنیید چه رنگی به صورت تان می آید.

تکفارس آی آر

سایه چشم

هنگام آرایش کردن به چه فکر میکنید؟ به این موضوع که سن شما بالا رفته و هر مدل آرایشی به شما نمی آید؟ تنها چیزی که باید به آن فکر کنید این است که کمی در شیوه آرایش خود دقت بیشتری به خرج دهید. اگر چشم هایی به رنگ قهوه ای روشن دارید، سایه چشم می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

سایه چشم زیاد، چین و چروک های صورت شما را بیشتر نشان می دهد، به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را به اندازه بزنید، نه خیلی زیاد، نه خیلی کم.

رژ لب صورتی

عاشق رنگ های روشن و براق مانند صورتی هستید؟ خوب است! پس سعی کنید خودتان باشید و هر آنچه را که به شما حس خوبی می دهد، انجام دهید. این نکته را هم به خاطر بسپارید که رنگ های زنده و شاد می تواند به لبخند شما جذابیت بیشتری بخشد.

www.takfars.ir

اگر رنگ صورتی را برای لب هایتان انتخاب میکنید و دوست دارید که از خط لب نیز استفاده کنید، سعی کنید که خط لب را با رژتان آنقدر محو کنید که دیده نشود.

خط چشم رنگی

بد نیست برای میهمانی های آخر هفته تان کمی پایتان را فراتر بگذارید و به جای خط چشم های مشکی که همیشه استفاده می کردید، خط چشم رنگی مصرف کنید.

اگر واقعا میخواهید که چشم هایتان زیباتر از همیشه به چشم آیند، از رنگ های متضاد با چشم هایتان برای خط چشم استفاده کنید. به عنوان مثال اگر چشمانی به رنگ قهوه ای دارید، خط چشم تان فیروزه ای باشد یا اگر چشم آبی هستید رنگ های برنز به شما می آید، برای چشم سبزها هم خط چشم ارغوانی را پیشنهاد می کنیم. در این صورت چشم های شما چون الماسی می درخشد.

ابروهای پهن

همان طور که شما هم می دانید، چشم ها دریچه روح اند، پس برای زیبایی بیشتر چهره تان باید به چشم هایتان و هر آنچه بدان وابسته است مانند ابرو، اهمیت بیشتری دهید.

خودتان قضاوت کنید. با کمی پهن کردن ابروها، دیگر نیازی به آرایش بیشتر نیست.

برق لب

برق لب هم لوازم آرایش دیگری است که برای خانم های بالای ۴۰ سال بسیار مناسب می باشد.

برای زیبایی بیشتر، لب ها را براق و درخشنده کنید تا در عین سادگی، چهره ای جذاب تر داشته باشید.

تک فارس

سایه روشن های صورت

شاید آنقدرها که به چشم و لبان تان اهمیت می دهید، به پوست صورت تان اهمیت نمی دهید اما این را بدانید که با ایجاد سایه روشن روی پوست صورت تان، زیباتر به نظر خواهید رسید. سعی کنید نقاطی از صورت تان را که روشن تر از نقاط دیگر است و نور طبیعی به آن میخورد، رنگی روشن تر بزنید. این نقاط شامل روی بینی، بالای قوس ابروها، زیرچشم و وسط چانه می باشند.

چشمان دودی

مهم نیست که در چه سنی هستید، شما می توانید چشمان تان را دودی کنید تا بیشتر از اجزای دیگر صورت تان به چشم آید. این مدل آرایش به هر رنگ پوستی نیز می آید.

فقط حواستان باشد که این کار را قبل از زدن کرم پودر و کانسیلر انجام دهید زیرا ممکن است مقداری از سایه روی گوه هایتان بریزد و آرایش تان را خراب کند. همچنین می توانید از رنگ ها طبیعی مانند قهوه ای و طوسی نیز استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر