تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درمان قطعی خشکی پوست صورت در فصل زمستان

افراد دارای پوست خشک در فصول سرد سال نیز بیشتر به خشکی پوست مبتلا می‌شوند، استفاده از صابون‌های مخصوص و همچنین استفاده از کرم‌های مرطوب کننده با نظر پزشک در درمان و بهبودی این عارضه موثر است.

استفاده از لوسیون‌های بدن پس از استحمام و شستشو بدن به منظور رفع خشکی پوست را موثر دانست : این لوسیون‌ها با نظر پزشک می‌توانند پوست بدن را در برابر هوای سرد محافظت کنند.

استفاده از دستگاه بخور در منزل و محل کار به ویژه در استان یزد با آب و هوای خشک در مرطوب نگه داشتن پوست موثر است و موجب کاهش خشکی پوست در بدن می‌شود.

استفاده از مواد شوینده مناسب و استفاده مرتب از کرم مرطوب کننده در کودکان نیز می‌تواند موجب طراوت بیشتر پوست آنها شود. افراد با پوست خشک از شوینده‌های حاوی گلیسیرین و کسانی که دارای پوست‌های جوش‌دار هستند از داروهای مخصوص پوست‌های چرب استفاده کنند.

به طور کلی ‌مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه، بهترین روش جهت شادابی و طراوت پوست می باشد.

تکفارس آی آر

استفاده دایمی از ضد آفتاب‌ها بدون توجه به فصول مختلف سال و همچنین استفاده از شوینده‌های مناسب پوست در ایجاد طراوت بخشیدن به پوست موثر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر