تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درمان قطعی بواسیر برای رهایی از ناراحتی

image درمان قطعی بواسیر برای رهایی از ناراحتی

به گزارش هلث نیوز از برگ ها، پوست درخت و ساقه های این گیاه برای تهیه دارو استفاده می شود. آب تقطیر شده این گیاه برای درمان بواسیر مفید است. برای استفاده،پنبه را به آب این گیاه آغشته کنید و به قسمت موثر بمالید.

سرکه سیب: این سرکه علاوه بر خاصیت انقباض، خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد و استفاده از آن، به طور موقت درد و خارش مربوط به بواسیر را رفع میکند. روزی ۲ یا ۳ بار با پنبه آغشته به سرکه قسمت موثر را مرطوب کنید.

ژل آلوئه ورا: این گیاه ژل طبیعی است و استفاده از آن به تسکین درد کمک میکند.

شاه بلوط هندی: این میوه به طور موثر گردش خون بدن را بهبود می بخشد و ورم را کاهش می دهد. بواسیر نوعی واریس در قسمت مقعد به حساب می آید و با مصرف خوراکی این میوه، ورم کاهش پیدا میکند و علائم آن نیز کاهش می یابد.

تکفارس آی آر

سرگوم: این بوته همیشه سبز است که التهاب را درمان میکند. این گیاه علاوه بر کاهش ورم، دیواره رگ ها را تقویت میکند و در نتیجه درد را تسکین می دهد.

عصاره دانه انگور: عصاره دانه انگور برای بهبود بخشیدن به گردش خون و درمان واریس موثر است. تمامی قسمت های انگور به ویژه عصاره دانه انگور برای درمان بواسیر مفید است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر