تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درمان فشارخون سالمندان با خوردن تره فرنگی

image درمان فشارخون سالمندان با خوردن تره فرنگی

یکی از راه‌های حفظ سلامت و شادابی سالمندان در خانواده، تغذیه مناسب است. اگر با پدربزرگ یا مادربزرگ خود زندگی می‌کنید، می‌توانید با استفاده از سبزیجات و میوه‌های سفید‌رنگ احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مانند فشارخون، کلسترول بد و برخی از بیماری‌های قلبی را در آنها کنترل کنید، حتی می‌توانید با گنجاندن این خوراکی‌های طبیعی از بروز این بیماری‌ها در آینده برای خود و همسرتان نیز پیشگیری کنید. از این روست که درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان مصرف سبزیجاتی مانند پیاز سفید، موسیر، سیر، تره‌فرنگی، کرفس، رازیانه و قارچ را برای کاهش کلسترول بد و فشارخون بسیار موثر می‌دانند و بر این باورند که مصرف این سبزیجات دست‌کم پنج بار در هفته می‌تواند به پاکسازی بدن از مواد آنزیم‌ها و اخلاط نامناسب کمک کند و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را به صفر برساند.

نسخه طلایی:

برای گنجاندن این سبزیجات به برنامه غذایی هفتگی خود می‌توانید از سوپ پیاز و قارچ شروع کنید. این سوپ طعم و عطر خوشایندی دارد و مفیدترین پیش‌غذا و میان وعده برای روزهای سرد پاییز است. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از کرفس، تره‌فرنگی و قارچ، سالادی گیاهی برای میان‌وعده عصرگاهی تهیه کرده و آن را برای پدربزرگ یا مادربزرگ‌تان سرو کنید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر