تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درشت نشان دادن چشم های کوچک با ترفندهای آرایشی

image درشت نشان دادن چشم های کوچک با ترفندهای آرایشی

همیشه ابروها را مرتب نگه دارید

حفظ شکل تمیز اما طبیعی ابروها موجب می شود چشمانتان بزرگتر به نظر آیند و چشم ها را مرکز توجه قرار می دهند . می توانید با ابروهای پر پشت و پهن هم همچنان توجه ها را به سمت چشم جلب کنید . فقط مطمئن شوید که ابروها در عین طبیعی بودن ، همیشه تمیز و مرتب هستند . ابروهای در هم ریخته و پر ،جلوه ای کوچکتر از چشم ها ایجاد میکنند .

از فرمژه استفاده کنید

می توانید با استفاده از مژه ها نیز چشمان خود را بزرگتر نشان دهید . به مژه ها فرمژه و سپس ریمل بزنید تا چشمانی باز و شاداب داشته باشید . اگر قبل از استفاده کمی فرمژه را با سشوآر گرم کنید نتیجه ی بهتری می گیرد و فر مژه ها نیز دوام بیشتری خواهد داشت .

تکفارس آی آر

حلقه های تیره ی اطراف چشم را محو کنید

تیرگی اطراف چشم باعث می شوند چشم ها خسته تر و کوچکتر به نظر آیند . پس از کانسیلر برای پوشاندن نواحی اطراف چشم استفاده کنید . بهترین رنگ کانسیلر برای پوشاندن این نواحی ، هلویی ، مرجانی و نارنجی است . رنگ باید متضاد خنثی و بی رنگی باشد .

خط چشم را تنها روی نیمی از چشم بکشید

چندین راه برای استفاده از خط چشم در جهت بزرگتر جلوه دادن چشم ها وجود دارد ، اما شما باید با توجه به فرم چشم ها و تجربه ای که تا کنون به دست آورده اید بهترین آنها را انتخاب نمایید . یک از این راهکارها استفاده از خط چشم تنها در نیمه ی خارجی چشم می باشد . این کار را می توانید هم در خط مژه های پایینی و هم مژه های بالایی انجام دهید . بهترین انتخاب به چشم های شما بستگی دارد .

خط چشم سفید

www.takfars.ir

این یکی از قدیمی ترین ترفند های آرایشی برای بزرگتر نشان دادن چشم محسوب می شود و آرایشگران به شکل های مختلفی از آن استفاده میکنند . استفاده از کمی خط چشم سفید در گوشه ی داخلی چشم ها به سفیدی آنها می افزاید و آنها را بزرگتر جلوه می دهد .

روی مرکز چشم ها بیشتر تاکید کنید

می توانید به چشم ها ، از طریق تعیین محل درست استفاده از سایه ، جلوه ی بهتری ببخشید . ترفندی که آرایشگران از آن استفاده میکنند این است که در مرکز چشم به سایه تمرکز بیشتری می دهند و سپس آن را به سمت گوشه ها پخش و یا ترکیب میکنند . با این کار چشم ها شاداب تر به نظر می رسند .

گوشه ی چشم ها باید کمی روشن باشد

می توانید گوشه ی چشم ها را کمی روشن تر کنید تا توجه ها به سمت این قسمت از چشم کشیده شود و چشم ها بزرگتر به نظر آیند . ولی نباید زیاده روی کنید .

به بهترین نحو از سایه استفاده کنید

به اندازه ای که به رنگ سایه ها فکر میکنید ، به نوع استفاده و جایگاه آن نیز بیاندیشید . مثلا اگر سایه را به گوشه ی خارجی چشم و به سمت بالا بزنید چشم ها بسیار بزرگتر به نظر می آیند . جایگاه درست سایه را روی چشم های خود پیدا کنید

انتخاب رنگ درست سایه

بهتر است اول از این رنگ ها و یا سایه های بی رنگ به پلک بالایی بزنید ، سپس روی آن از سایه های رنگی استفاده کنید . این باعث ایجاد جلوه ای زیباتر از سایه های رنگی می شود و چشم ها را شاداب تر می نماید .

ترکیب رنگ های مختلف را تجربه کنید

تک فارس

می توانید با استفاده از سایه ی کم رنگ تر در گوشه ی داخلی چشم و پلک بالایی ، برای بزرگ تر جلوه دادن چشم ها ، استفاده نمایید . این نوع از پوشش سایه همان کار خط چشم سفید را انجام می دهد . فقط رنگی را انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان سازگاری داشته باشد . همچنین می توانید به گوشه ی چشم ها کمی سایه ی سفید بزنید .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر