تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درد و دل های خواندنی احمدرضا عابد زاده

احمدرضا عابدزاده گفت: «پول آمده در فوتبال اما فرهنگش نیامده. بازیکن باید سر وقت بخوابد و بلند شود و صبحانه و شام بخورد. هفته‌ای یک بار بدنسازی کند. در آمریکا که ما هستیم، هفته به هفته تست‌های مخصصو می‌گیرند از بازیکنان. بازیکن باید بداند انتظاراتی در مقابل پولی که می‌گیرد وجود دارد. بازیکن باید مراعات کند. ولی الان ژل زدن و ابرو برداشتن و ادکلن زدن و ماشین گران قیمت سوار شدن را بلد هستند. به کارشان رسیدگی نمی‌کنند و حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند.»
عابدزاده ادامه داد: «وقتی پول خوب می‌گیری باید زیاد تمرین کنی. باید بعد از تمرین اختصاصی تمرین کنی. نه این‌که خسته بروی سر تمرین. بازیکن شب می‌رود مهمانی. نمی‌خوابد یا دیر می‌خوابد. شما وقتی یک بازیکن مطرح هستی باید مراعات خیلی چیزها را بکنی. نباید در اماکن عمومی خیلی کارها را انجام دهی.»
اسطوره دروازه بانی فوتبال ایران گفت: «الان من در آمریکا هستم، خیلی از خواننده‌ها دعوتم می‌کنند که به کنسرت‌شان بروم اما نمی‌روم. چون من احمدرضا عابدزاده هستم. به خاطر شخصیت خودم و جایگاه خودم نمی‌روم. می‌توانم بروم بنشینم که استراحتی هم کرده باشم. اما این کار را نمی‌کنم. ولی بازیکنان ما به این چیزها فکر نمی‌کنند. به خدا دلم می‌سوزد. بازیکنان پول حرفه‌ای می‌گیرند اما زندگی حرفه‌ای فوتبالی ندارند. یک بازیکن باید بداند عمر فوتبال حرفه‌ای او مگر چقدر است؟ آیا در این ۱۰ یا ۱۵ سال مسائل حرفه‌ای را مراعات می‌کند یا نه؟

محصولات معتبر
محصولات معتبر