تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود نرم افزار ساخت ایموجی با استفاده از عکس صورت خود

۲۳ آذر ۱۳۹۶

۱۴۹ ۱ ۱۸۷

image دانلود نرم افزار ساخت ایموجی با استفاده از عکس صورت خود

ایموجی ها سهم بزرگی در چت های روزانه ما دارند و یکی از مناسب ترین روش ها برای نمایش حس های واقعی هستند.

استارت آپی به نام Mirror AI به تازگی اپلیکیشنی را معرفی کرده است که می تواند به راحتی ایموجی های مختلف از چهره تان درست کند. این شرکت در ۱۳ دسامبر اعلام کرد که کاربران اندروید و آی او اس میتوانند نسخه بتا Mirror Emoji Keyboard را دانلود کنند. این اپلیکشن می تواند عکس هایی را که از خودتان می گیرید، تبدیل به ایموجی کند.

تکفارس آی آر

استارت آپ Mirror AI به تازگی اپلیکیشن جالبی را منتشر کرده که کاربران با استفاده از آن میتوانند تصاویر خود را به سرعت به ایموجی تبدیل کنند.

میرر ایموجی (Mirror Emoji) از تکنولوژی تشخیص چهره برای ساخت یک کیبورد ایموجی و استیکرهای دلخواه استفاده میکند. با استفاده از هوش مصنوعی، این برنامه ویژگی های منحصر به فرد یک عکس را شناسایی میکند؛ سپس این ویژگی ها را به شکل ایموجی در می آورد.

نسخه بتا برنامه می تواند صدها ایموجی را که نشان دهنده عبارات مختلفی هستند، تولید کند. اما برنامه نویسان این اپلیکیشن اعلام کرده اند که در نسخه های آینده برنامه این تعداد به ده ها هزار استیکر افزایش خواهد یافت.

این استارت آپ همچنین قصد دارد سفارش ایموجی هایی برای گروه های مختلف و حیوانات خانگی هم بگیرد.

مدیر عامل و موسس Mirror AI در مصاحبه با یک نشریه مطبوعاتی بیان کرد: Mirror Emoji Keyboard بسیار برای ما حائز اهمیت است زیرا ارزش یک سال کار تیم مهندسین با تجربه را منعکس میکند و شاهد پیشرفت های وسیع این تکنولوژی در آینده خواهیم بود.

www.takfars.ir

ایموجی های مرسوم معمولا در عرض چند ثانیه ساخته می شوند. این صفحه کلید در حال حاضر در برنامه های پیام رسانی مانند اسنپ چت، فیس بوک، واتس اپ و آی مسیج در دسترس است.

شرکت Mirror AI همچنین اعلام کرده که این برنامه به گونه ای طراحی شده که هم ویژگی های فیزیکی و هم حالات چهره را به خوبی تشخیص می دهد و این قابلیت باعث شده که این پلتفرم از دیگر برنامه های ایموجی متمایز شود.

شایان ذکر است؛ Mirror Emoji اولین برنامه این شرکت است که آغاز برنامه های دیگر در جهت ادامه تکامل این تکنولوژی به برنامه های کاربردی پیچیده تر محسوب می شود.

به گفته یکی از بنیان گذاران میرر Mirror AI، بخش وسیعی از مغز به درک چهره انسان اختصاص داده شده که این مسئله برای هوش مصنوعی کمی پیچیده و مشکل است، اما سعی داریم تا جایی که امکان دارد این مشکل را برطرف کنیم.

وی در ادامه سخنانش بیان میکند، شرکت بسیار خوش شانس است زیرا مهندسین برتری در این زمینه دارد که برای بهبود این تکنولوژی سخت در حال تلاش هستند.

هم اکنون شما می توانید این اپلیکیشن را از طریق اپ استور و گوگل پلی به طور رایگان دانلود کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر