تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود فیلم آموزشی پیلاتس با کیفیت عالی و حجم مناسب

image دانلود فیلم آموزشی پیلاتس با کیفیت عالی و حجم مناسب

پیلاتس به مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی تخصصی اطلاق می‌شود که بر بدن و ذهن فرد تاثیر گذاشته و ضمن بالا بردن قدرت و استقامت تمام اعضای بدن، عمقی ترین عضلات بدن را مورد هدف قرار می‌دهد. تمرینات پیلاتس عبارت از تلاش برای تمرکز فکر و درایت فرد برروی عضلات بدن و چگونگی و عملکرد آنهاست.

پیلاتس (به انگلیسی: Pilates)، نوعی سیستم آمادگی جسمانی است که در اوایل قرن بیستم توسط یوزف پیلاتس ابداع شد و در آلمان، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا مورد توجه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۵ میلادی، ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر در سرتاسر ایالات متحده به طور منظم به اتجام تمرینات مخصوص این رشته مشغول بودند و ۱۴٬۰۰۰ نفر مدرس پیلاتس در این کشور وجود داشتند.

به مرور زمان و با اجرای مکرر حرکات، ذهن انسان بدن را بهتر درک می‌کند و آن را توانمندتر و متعادل تر می‌سازد. همچنین حرکات پیلاتس عضلات و مفاصلی را مورد هدف قرار می‌دهد که در فعالیت‌های روزانه درگیر هستند، مانند: نشستن، راه رفتن، حمل کردن بار، خم وراست شدن. با تمرینات ورزشی پیلاتس طرز صحیح انجام حرکات روزانه در بدن ثبت می‌شود. پیلاتس حرکات ورزشی را به شکلی آموزش می‌دهد که مانع بروز صدمات ورزشی گردد. اگر علاقه مند به یادگیری حرکات پیلاتس هستید این مجموعه ۱۸ دقیقه ای را از دست ندهید.

نام به انگلیسی : Pilates Workout in 18 Minutes

تکفارس آی آر

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۱۷:۴۶

کیفیت ویدیو : HD720p

حجم ویدیو : ۱۵۵ مگابایت

فرمت ویدیو : MP4

www.takfars.ir

زبان ویدیو : انگلیسی

جهت دانلود فیلم با کیفیت آموزش حرکات پیلاتس از سرور آپلودبوی اینجا کلیک کنید

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر