تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خیلی ساده لاغر شوید با این راه حل ها

image خیلی ساده لاغر شوید با این راه حل ها

روال زندگی خود را مشخص و برنامه ریزی کنید

این یک داستان آشناست خود را متعهد به انجام برنامه ریزی تان کنید فقط کافی است عادت های غلطی که منجر به چاقی می شوند را کنار گذاشته و با روش های سالم زندگی جای آن را عوض کنید.این کار باعث کاهش سریع میزان چربی اضافی در بدن می شود.

کمتر به رستوران بروید

کری باتلر می گوید :

تکفارس آی آر

من هر زمان که به رستوران می رفتم به خاطر گرسنگی تحریک می شدم که غذاهای پر کالری سفارش دهم جایگزین کردن یک سالاد معمولی و سالم با یک تکه مرغ کبابی به جای خوردن فست فود های سنگین و یا ماکارانی باعث می شود که تفاوت را بعد از چندین روز مشاهده کنید.من از شروع این تصمیم تا به الان که حدود ۱ ماه از آن می گذرد حدود ۲۰ پوند وزن کم کردم.

از میان وعده های سنگین و شور بپرهیزید

یکی ازدوستان تجربه خود را اینگونه می نویسد :

جایگزین کردن میوه ها به جای چیپس و ذرت و دیگر میان وعده های شور به طور قطع باعث افزایش وزن شده و برای کبد شما مناسب نیست .یکی از تجربیات دوستان این است که به جای این میان وعده های سنگین از میان وعده های سالم و سبک استفاده کرده و قادر به کاهش وزن است.

خوردن ۳۰۰ کالری در صبحانه

www.takfars.ir

تولسا هل می گوید:

من عادت داشتم روزانه ۳۰۰ کالریدر وعده صبحانه بخورم که آن ها حاوی مخلوط های سالم و پروتئین و غلات کامل بوده است.غذای من یک ساندویچ کره بادام زمینی و پای سیب برای اینکه گرسنگی ام کمتر شود پس روزانه کمتر غذا میخوردم و باعث شد در یک سال ۶۵ کالریوزن کم کردم …

انجام حرکات کوچک در طول روز

یکی از دوستان می گوید:

من سعی کردم در هر زمانی که ممکن است تمرینات کوچک انجام دهم مثل رقصیدن هنگام شستن ظرف ها یا گذاشتن موزیک و انجام حرکات موزون هنگام راه رفتن در خانه.

ترک عادات غلط

لیلا فادی می گوید :

عادت های غلط را مثل سیگار کشیدن را کنار گذاشتم من سعی کردم به جای کشیدن سیگار در اوقاتی بیکاری به باشگاه برم و طبق برنامه ی مربی ام ورزش کردم و توانستم در ۳ ماه ۳۷ پوند وزن کم کردم .

یخچال را از غذاهای بیهوده خالی کنید و غذاهای سالم را جایگزین کنید

لوری فلومن می گوید زمانی که در خانه بودم یک ی از عادت های غلطم بازکردن در یخچال و خوردن غذاهای پر چرب و بستنی و مشروبات الکلی بود.سعی کردم از غذاهای سبک مانند خرما و زیتون و گردو و کاهو و دیگر میوه جات در یخچالم استفاده کنم .شاید عادت در یخچال باز کردن و خوردنم ترک نشده باشه ولی به جای خرت و پرت غذای سالم میخورم.

تک فارس

الن می گوید:

معمولا بعد از یک روز سخت کاری مجبور بودم در رستوران غذا بخورم و یا از غذاهای سرخ کردنی و ساندویچ های آماده استفاده کنم بعد از مدتی روند زندگی ام را تغییر دادم و خودم بعد از کار هویج و نخود و و سیب زمینی پخته درست کردم و در یخچال گذاشتم برای زمانی که از سر کار میام فقط گرمش کنم…بعد از خوردن هم یک ربع پیاده روی کردم یا در منزل و گاهی در بیرون.بعد از ۱ سال ۴۰ پوند وزن کم کردم .

کارا مارشال میگوید :

من عاشق موزیک های رقص هستم سعی میکنم همیشه کارهامو با موزیک انجام بدم و بیشتر تمریناتم رو با موزیک انجام می دهم چون دیرتر خسته می شم.الان هم تونستمحدود ۱۳ پوندوزن کم کنم که معمولا در محوطه چربی های دور شکم و چربی پاها بوده.

پیتزاهای رژیمی حاوی سبزیجات درست کنیدجسیکا از نیویورک می گوید :

من عاشق پیتزا بودم و همیشه پیتزا میخوردم و به همین دلیل باعث شد که خیلی سریع چاق بشم دوست داشتم وزن کم کنم ولی نمی تونستم عادت غلطم رو ترک کنم پس شیوه اون رو عوض کردم و سعی کردم از سبزیجات سالم و میوه استفاده کنم.

از سیب زمینی سرخ شده کنار پیتزام استفاده نکردم و این عادتم باعث شد هم سالم تر باشم و هم کاهش وزن خوبی داشته باشم.

بهتره از اسفناج و کدو و زیتون و برگ نعنا و نخود فرنگی رو توی پیتزام استفاده کنم.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر