تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خوراکی های صد در صد شکم آب کن

image خوراکی های صد در صد شکم آب کن

۱- سیب

همه‌ی با شنیدن مدام این جمله که هر روز یک سیب بخور، و هیچ‌وقت دکتر نرو! بزرگ شده‌ایم. سیب حاوی پکتین است که خطر ابتلا به سرطان روده را به حداقل می‌رساند. سیب‌ها سرشار از مواد مغذی، ویتامین سی و بتا کاروتن هستند. همچنین آنتی اکسیدانی عالی نیز هستند و با خوردن مداوم آن خواهید یافت که پوستی صاف تر و بدون لک پیدا کرده‌اید.

۲- هندوانه

جالب است که هندوانه به سوزاندن چربی شکم شما کمک می‌کند! هندوانه در سطح بالای کلسترول فعالیت می‌کند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. همچنین می‌تواند سطح چربی خون شما را کاهش داده از تجمع چربی در ناحیه‌ی شکم شما جلوگیری کند.

تکفارس آی آر

۳- گوجه‌فرنگی

گوجه‌فرنگی حاوی اسیدی بنام ۹-oxo-octadecadienoic است که به کاهش سطح چربی خون شما کمک می‌کند. همچنین از چاقی جلوگیری کرده و با دیس‌لیپیدمی – وضعیتی که چربی خون بسیار بالاست – بعلاوه‌ی ذخایر چربی اطراف شکم مبارزه می‌کند. سعی کنید همیشه گوجه‌فرنگی دم دستتان باشد و از آن استفاده کنید، هر گوجه‌فرنگی تنها ۳۵ کالری دارد.

۴- موز

موزها سرشار از پتاسیوم هستند. همچنین غنی از پکتین، ویتامین آ، ب۶، سی، ای و منیزیم است. هر موز در بیشترین حالت دارای ۱۲۰ کالری است. پس توصیه می‌کنیم هر زمانی که گرسنه شدید، به جای کیک مافین یک موز بخورید، تا از مصرف کالری بیش از حد نیز جلوگیری کنید.

۵- غذاهای دریایی

www.takfars.ir

دخیل کردن غذاهای دریایی در رژیم غذایی شما، می‌تواند برای دور کمرتان معجزه کند! غذاهای دریایی حاوی چربی‌های اشباع‌شده‌ی مونو که از نوع خوب چربی هستند می‌باشد. این چربی در بدن ذخیره نمی‌شود! ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین و همچنین سرشار از امگا۳ است که برای داشتن پوست و مویی درخشان عالی است.

۶- گوشت بره

گوشت بره سرشار از روی، پروتئین و ویتامین بی است. این گوشت یکی از منابع بسیار خوب پروتئین به حساب می‌آید. این گوشت اسید لینولئیک ندارد. خوب است بدانید که داشتن تنها مقدار کمی اسید لینولئیک در بدن یکی از دلایل چاقی است، چرا که سلول‌های چربی نخواهند توانست به انرژی تبدیل شوند.

۷- کرفس

کرفس یکی از سبزی هاییست که کمترین میزان کالری را داراست، فقط ۸ کالری! همچنین سرشار از ویتامین سی و پر از کلسیم است. بهترین حالت مصرف آن بصورت خام است. شما می‌توانید روزی یک لیوان آب کرفس تازه بنوشید تا وزنتان را به واسطه‌ی آن کاهش دهید. کرفس حاوی Apigenin است که احتمال ابتلا به سرطان تخمدان را نیز کاهش می‌دهد. شما می‌توانید کرفس را در سالادهایتان استفاده کنید و تنوعی به آن بدهید.

۸- آواکادو

آواکادو میوه ای با ویژگی‌های ضد باکتری و ضد قارچ است. آواکادو حاوی اسیدهای آمینه و لسیتین است که به مبارزه با بیماری‌های کبد کمک می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا وزنتان را حفظ و حافظه‌تان را تقویت کنید. آواکادو در برابر بیماری‌های قلبی از شما دفاع کرده و سطح بالای کلسترول را مدیریت می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر