image, خوراکی هایی که خوردن آنها شکم و پهلو را کوچک می کند

آجیل و دانه ها

خوردن بادام بطور کلی ممکن است به کاهش وزن در ناحیه میانی بدن کمک کند. روزی ۱.۵ اونس بادام هرروزه باید مصرف کنید که برای سلامتی و کاهش چربی ها مفید خواهد بود.افرادی که بادام م یخورند چربی های بدن خود را از دست می دهند و تغییرات سالمی در سطح کلسترول خون آنها صورت می گیرد.

مصرف این مقدار کم در واقع اثبات نمی کند که آجیل ها در کاهش چربی شکم نقش دارند.اما می توان گفت که بادام حداقل کمک خوبی بشمار می آید. با مصرف بادام بعنوان میان وعده میزان مواد مغذی دریافتی خود را افزایش دهید چرا که سرشار از چربی های اشباع نشده است که برای سلامت قلب مفید می باشند و همچنین مواد معدنی موجود در آن نظیر منیزیم و فسفر نیز در سلامت بدن نقش دارند. فقط توجه داشته باشید که در مصرف آن زیاد روی نکنید. هر ۱.۵ اونس بادام حاوی ۲۴۳ کالری است.

میوه و سبزیجات

برنامه کاهش وزن شما باید حاوی میوه و سبزیجات فراوان باشد. تفاوتی ندارد که د رمیان وعده یا وعده های غذایی از آنها مصرف کنید.این مواد غذایی مسلما باعث کاهش چربی بدن شده و از سایز دور کمر شما می کاهند. نکته مهم اینکه این مواد غذایی ممکن است مانع ایجاد برآمدگی شکمی شوند. میوه و سبزیجات کالری کمی دارند بطور مثال یک هویج بزرگ تنها ۳۰ کالری دارد و یا یک سیب متوسط و یک موز حدود ۱۰۰ کالری دارند. شما می توانید از آنها بعنوان میان وعده استفاده کرده و لذت ببرید.

سعی کنید با استفاده از هویج ، لوبیا ، حمص و گوجه فرنگی یک سالاد سالم تهیه کنید و بعنوان میان وعده میل نمایید و یا از یکعدد میوه در میان وعده استفاده کنید.

اسموتی چای سبز

چای سبز اساسا بدون کالری است که افرادی که بدنبال کاهش وزن هستند از آن استفاده می نمایند. چای سبز حاوی یکسری مواد شیمیایی گیاهی است که کاتشین نامیده می شوند و به شما در کاهش چربی های شکمی کمک می کنند. همچنین این نوع چای ارزش غذایی بیشتری دارد و شما می توانید از مزایای کاتچین و کافئین با نوشیدن چای سبز بهره مند شوید. سعی کنید یک میان وعده پربارتر تهیه کنید و آن اسموتی چای سبز است. چای سبز سرد را با یک فنجان تمشک منجمد ، چند برگ نعناع و تعدادی یخ مخلوط کنید این اسموتی حدود ۷۰ کالری دارد. گاهی می توانید با اضافه کردن مقداری خامه یا شیر بدون چربی میزان کالری آن را تا حدود ۱۵۰ افزایش دهید.

نکاتی جهت سوزاندن چربی شکم

مهمترین عنصر در هر برنامه کاهش وزن برنامه ریزی است. اگر بدنبال خوردن میان وعده هستید سعی کنید از تنقلات مضر استفاده نکنید. زیرا یکی از بدترین مواردی است که می تواند در برنامه کاهش وزن شما اختلال ایجاد کند. زیرا می توانید مقدار زیادی از این اسنک های سبک استفاده کنید بدون اینکه سیر شوید اما در واقع میزان کالری آنها چندین برابر میان وعده هایی است که سریعا احساس سیری در شما ایجاد می کنند.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید