تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خوراکی هایی که به شما انرژی زیادی می دهند

image خوراکی هایی که به شما انرژی زیادی می دهند

با مصرف موز انرژی خود را چند برابر کنید

مصرف بعضی میوه‌جات باعث برگشت انرژی‌های از دست رفته خواهد شد، سرشار از موادی همچون فیبر، سوکروز، گلوکز و فروکتوز است و مصرف این میوه به همراه بادام زمینی باعث افزایش انرژی در طول روز می‌شود.

تاثیر پرتقال بر کاهش سینوزیت

پرتقال حاوی موادی مانند پتاسیم و ویتامین c است، مصرف کامل پرتقال به همراه لایه‌های سفید آن باعث افزایش انرژی و کاهش عارضه سینوزیت می‌شود.

تکفارس آی آر

رفع خستگی با شکلات تلخ

شکلات‌های تلخ سرشار از پلی‌فنول هستند، مصرف این ماده خوراکی واکنش‌های شیمیایی مغز را افزایش می‌دهد و خستگی‌های بعد از خانه تکانی را برطرف می‌کند.

با مصرف اسفناج پوست خود را شفاف کنید.

پوست شما با مشکلاتی همچون خشکی و ترک خوردگی درگیر است و مصرف اسفناج علاوه بر رفع این مشکلات پوستی شفاف به شما هدیه می‌دهد.

جبران کمبود آهن با جعفری

www.takfars.ir

جعفری بهترین منبع تامین ویتامین، اسید فولیک و آهن است و با مصرف مستمر این سبزی می‌توانید کمبود آهن بدن خود را برطرف نمایید.

کاهش بیماری ریوی با مصرف تخم کدو

می‌توان از بروز بیماری ریوی جلوگیری کرد، مصرف منیزیم موجود در تخم کدو بعد از خانه تکانی خستگی‌ها و عفونت‌های بدن را از بین می‌برد.

با ماست پروبیوتیک سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

استفاده از ماست پروبیوتیک در زمان صرف غذا باعث جذب باکتری‌های مفید در بدن می‌شود، استفاده از ماست پروبیوتیک سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر