تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خلاصه موضوع توضیحات و داستان سریال شمیم عشق

image خلاصه موضوع توضیحات و داستان سریال شمیم عشق

این سریال تولید سال ۲۰۱۰ ساخته شده همان شرکت سریال "عمر گل لاله" است .

سال تولید: ۲۰۱۰

تعداد قسمت های پخش شده : ۹۶

مدت (زمان) هر قسمت : ۹۰ دقیقه

تکفارس آی آر

سریال با بازی بیرجه آکالایی و مورات اونالمیش که هر دو از لحاظ رده بازیگری در سطح پایین قرار دارد آغاز می شود .

سلن سویدر هم که در یک فصل و نیم این سریال با نقش توپراک خواهر هاوا بازی می کرد با همان نقش به سریال عمر گل لاله می رود .این موضوع در دنیا برای اولین بار اتفاق افتاده .

مورات بازیگر کارکتر یوسف ،نقش اصلی سریال پس از بازی در تقریبا ۲ فصل سریال تصمیم به جدا شدن از سریال می گیرد .دلیل این تصمیم و جدا شدن او از سریال تکلیف نقش دیگر به او بوده اما سریال جدید مورات پس از ۴ قسمت پایان می یابد .

همسرش بیرجه بازیگر کارکتر هاوا نیز پس از جدا شدن مورات ،تقاضای مرگ کارکترش را می دهد و با مرگ هاوا و یوسف بیرجه و مورات از سریال جدا می شوند .اما سریال همچنان با وجود مرگ دو کارکتر اصلی ادامه می یابد و به جای دو بازیگر اصلی نقش های جدید اضافه می شود .حتی برای مراسم ختم کارکتر هاوا خواهرش توپراک از سریال عمر گل لاله دوباره به این سریال می آید و در یک قسمت آن بازی میکند .

پس از مرگ دو کارکتر اصلی سریال ، دو نقش جدید اضافه شده بوراک هاکی و ملیسا اسلی پاموک که بازیگر نبوده و هیچ تجربه ای نداشته وارد سریال می شوند .هر دو بازیگر جدید سریال با صدای اصلی خودشان بازی نمیکنند و برای آنها صداگذاری می شود .

www.takfars.ir

موضوع سریال

در فصل اول دو خواهر هاوا و توپراک عاشق مردی ثروتمند بنام یوسف می شوند که بسیار خوش گذران بوده و از دختری بدون ازدواج با رابطه ای یک شبه دارای فرزندی شده .مادر او شب دنیا آمدنش میمیرد و یوسف که فرزندش را به خانه آورده باعث دردسر او می شود .

مادر یوسف در شهر به دنبال مادری می گردد تا بتواند نوه اش را شیر دهد و توپراک که تازه دخترش را از دست داده این مسئولیت را قبول میکند . توپراک از همسرش اجازه گرفته و به خانه یوسف می رود و آنجا عاشق او می شود و اما خواهرش هاوا را نیز با خود می برد .هاوا نامزد بوده اما به ثروت بزرگ یوسف چشم می دوزد و کم کم از او خوشش می آید و به دنبال نقشه برای نزدیک تر شدن به او می شود .اما به دلیل اختلاف بین بازیگرها و جدایی آنها از سریال در سناریو تغییرات زیادی انجام می شود .

توپراک که کارکتر اصلی سریال بوده به دلیل حسادت زیاد بیرجه به نزدیک شدن سلن سویدر و همسرش مورات از سریال جدا شده و به عمر گل لاله می رود به همین دلیل یک سقوط شدید پیدا کرده و موضوع سریال و سناریو کلا تغییر پیدا میکند .

در فصل دوم به دلیل رفتن توپراک و ازدواج او با چنار ،کارکتر جدیدی وارد سریال شده و جنگیدن بین هاوا و این کارکتر برای یوسف را نشان میدهد .در اواخر فصل دوم نیز با مرگ یوسف تغییرات بزرگی ایجاد می شود و پس از مدت زمانی نیز هاوا هم میمیرد و از سریال بیرجه جدا می شود .

محصولات معتبر
محصولات معتبر