تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خانم ها چطور موهای کوتاه را زیبا و شیک درست کنند

ظاهری صاف یک دست

وقتی مقدار زیاد ژل سخت به موهایتان بزنید و سپس آن را شانه کنید باعث میشود که ظاهری خوب نداشته باشید برای اینکه کمی صافو مرتب به نظر آید کافی است مقداری موس به موهایتان بزنید تا سفت نشود.هنگام آراستگی نیاز نیست که به کف سرتان بچسبانید کمی ارتفاع در بالای سر بهتر است و همین طور بقل گوش ها را کمی سفت تر شانه کنید.

سشورا کشیدن متوسط

این راه کار برای خانم های تنبل بسیار مناسب است .بهتر است که موی کوتاه را به اندازه ی ۵۰ % خشک کرد کمی واکس مو یا کرم مو یا سرم مو به آن بزنید و سپس به آن فرصت دهید تا خشک شود .نیاز نیست که با سشوار خیلی آنرا خشک کنید.این کار به موهایتان ظاهری طبیعی میدهد.

کم کار کردن بر روی موها

تکفارس آی آر

وقتی مواد حالت دهنده زیاد به موهایتان میزنید و با گرمای زیاد آن را حالت میدهید و همین طور زمان زیادی جلوی آینه به سر میبرید میتواند به نتیجه ی خوبی نرسد .طبق نظر آرایشگر ها کافیست کمی واکس مو به دستانتان بمالید و تکان دهید سپس انگشتانتان را به هم بگیرید و بین موهایتان به سمت عقب ببرید.مانند پنجه در موهایتان حرکت دهید.

آراستن چتری ها

مویی که در بالای سر بلندتر از کناره های سر است یکی از کلید های هارمونی موی کوتاه است وقتی موی شما مدل چتری دار است باید پس حتما از آن استفاده کنید اگر چتری را به پشت گوشتان بزنید مدل مویتان به خوبی دیده نمیشود یا اینکه آنرا به کنار بزنید.حتما چتری هایتان را به روی صورتتان بریزید.

و از آن لذت ببرید.

بافت طبیعی موهایتان را در آغوش بگیرید

www.takfars.ir

سعی کنید حالت اصلی موهایتان را نمایش دهید مثلا اگر موهایتان مجعد است سعی نکنید که آن را صاف کنید بهتر است که حالت موهایتان دیده شود.برای اینکار از یک حالت دهنده استفاده کنید و اجازه دهید هر مدلی که موهایتان به خود میگیرد را حفظ کند .

از اتوی مو استفاده کنید

موهای صاف برای اینکه بهتر نمایش داده بشوند باید به جای استفاده از بابلیس از اتوی مو باریک استفاده کرد تا بدین وسیله موج هایکوچک و بزرگی در مو بوجود بیاورد و شلوغ و شیک به نظر بیایند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر