تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خانم ها بخوانند آموزش رفتار مناسب با شوهر بداخلاق

image خانم ها بخوانند آموزش رفتار مناسب با شوهر بداخلاق

حتما می‌‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید به اخلاق شوهرتان پی ببرید و در چه مواردی باید دقت خود را در اخلاق شوهرتان بیشتر کنید.

جواب بسیار ساده است هر آدمی در یک موقعیت استثنایی مچش باز می‌شود و خلق و خوی اصلی‌اش از پرده ظاهرسازی بیرون می‌افتد.

مردها هم همین‌طور هستند در لحظات و مواقع خاص چهره اصلی و طبیعی خود را نمایان می‌سازند و در حقیقت باطن خودشان را آفتابی می‌کنند. این موقعیت‌های استثنایی در ۹ شرایط به وجود می‌آید. شاید در نظر اول این موقعیت‌ها کمتر به چشم بیاید اما مطمئن باشید که موفق شدن در شناسایی همین ۹ موقعیت استثنایی نیز می‌تواند خیلی به شما کمک کند تا بتوانید شوهر خود را بشناسید و پایه‌ها و اساس سعادت زندگی مشترک خود را محکم‌ کنید و به ثبات خوشبختی خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

شوهر شماره یک: کی به تو گواهینامه داد؟

تکفارس آی آر

فرض کنید در حال رانندگی هستید و شوهرتان در کنار دست شما نشسته است و گاه و بیگاه دستوراتی می‌دهد که چه بکنید و چه نکنید و تمام این بایدها و نبایدها به این دلیل است که به نظر شوهرتان شما راننده خوبی نیستید و نمی‌دانید چگونه باید در خیابان‌ها حرکت کنید. او از کوچک‌ترین حرکت شما ایراد می‌گیرد و سعی می‌کند به شما نحوه صحیح رانندگی را بیآموزد.

از آنجا که نحوه رانندگی خانم‌ها با آقایان متفاوت است در نتیجه رانندگی شما لحظه به لحظه او را عصبانی‌تر می‌کند و لحن حرف‌هایش تندتر می‌شود. این عصبانیت تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تصمیم می‌گیرد از این لحظه به بعد سکوت کند اما پس از مدتی سکوت، باز از کوره در می‌رود و فریاد می‌زند که تو هرگز راننده خوبی نمی‌شوی.

اگر این فرضیات روی رابطه بین شما و همسرتان صدق می‌کند این موضوع را بدانید که به طور کلی هنگامی که شما رانندگی می‌کنید شوهرتان سعی می‌کند اعتمادبه ‌نفس ‌تان را بگیرد و خودش هم البته از این قضیه ناراحت می‌شود.

شوهر شماره یک چگونه مردی است؟

در مورد شخصیت و روحیات چنین مردی که در اتومبیل بی‌طاقت و عصبانی می‌شود باید بگوییم که مردی است انعطاف‌ناپذیر، بی‌گذشت و کاملا متکی به خود. برای او فقط شخص خودش مهم است. او بسیار پرمدعاست و اصولا مرد صبوری نیست و در هیچ موردی از خود انعطاف نشان نمی‌دهد. بسیار زودرنج است و به‌راحتی عصبی می‌شود.

www.takfars.ir

البته ویژگی‌های مثبتی هم دارد و نمی‌توان او را کسی دانست که هیچ ویژگی مثبتی ندارد. این مرد دوست دارد که شما بدون عیب و کامل باشید و به همین دلیل است که وقتی احساس می‌کند مرتکب اشتباه شده‌اید عصبانی می‌شود و چون روش زندگی خودش را قبول دارد از شما هم انتظار دارد که مطابق روش او زندگی کنید.

همین که روش زندگی خودش را قبول دارد نشان می‌دهد که از زندگی‌اش با شما راضی است. یادتان باشد که این فریادهای او تنها به این دلیل است که شما برایش اهمیت دارید و اگر علاقه‌ای به شما نداشته باشد کاری هم به کارهای شما ندارد.

روش برخورد با شوهر شماره یک

شما در مقابل چنین همسری ۳ راهکار دارید که انجام دادن آنها رابطه‌تان را شیرین‌تر خواهد کرد:

در مقابل رفتار و لحن تند همسرتان از خودتان گذشت نشان دهید نه اینکه حرف‌های او را نشنیده بگیرید چون این کار او را عصبانی‌تر خواهد کرد. بالعکس باید سعی کنید حرف‌های او را گوش دهید و در مقابل عصبانیتش، عصبانی نشوید. این کار باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس شوهرتان بیشتر شود و اگر اعتمادبه‌نفس او افزایش یابد مطمئن باشید که در مقابل شما هم کاری می‌کند که بیشتر از او راضی باشید و بالطبع اعتمادبه‌نفس‌تان هم بیشتر خواهد شد.

سعی کنید شوهرتان را متقاعد کنید که همان قدر که وجودش برای خودش اهمیت دارد برای شما نیز مهم است. بهترین روش برای این کار این است که به او خوب گوش کنید و اگر به نظرتان حرف‌هایش درست و منطقی است آنها را بپذیرید و اگر متوجه شدید که سخنی غیرمنطقی می‌گوید طوری وانمود کنید که حرف‌های او را پذیرفته‌اید تا در یک فرصت مناسب که او عصبانی نیست با او در این مورد صحبت کنید.

اگر رانندگی کردن شما او را عصبانی می‌کند به‌راحتی می‌توانید در حضور او رانندگی نکنید و مواقعی که با هم سوار اتومبیل می‌شوید رانندگی را به او محول کنید. شاید به نظرتان این کار پاک کردن صورت مسئله باشد اما اگر با رعایت موارد فوق به نتیجه مطلوب نرسیدید این تنها راه‌حل شما در مقابل عصبانیت اوست.

شوهر شماره دو: بچه رو اینقدر لوس نکن.

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که حامی سفت و سخت بچه‌‌ها هستند و سعی می‌کنند که خطاها و گناهان کوچک بچه‌ها را ببخشند و با آنها به طور ملایم رفتار می‌کنند اما در مقابل، شوهرتان معتقد است باید با کودک واقع‌بین و جدی رفتار کرد و دوست ندارد که بچه شما لوس و ننر بار بیاید و فکر می‌کند که پدر و مادر باید در مقابل بچه باجذبه و نظامند رفتار کنند تا آنها بی‌تربیت و لوس بار نیایند، این یعنی شوهر شما از نوع شماره ۲ است.

شوهر شماره ۲ چگونه مردی است؟

تک فارس

مردی است که می‌خواهد در رفتارش درستکار باشد و پدری است که به فرزندانش علاقه‌‌مند است. به آینده آنها با وسواس و دقت می‌اندیشد و مایل است که کودک در موقع لزوم تنبیه شود و هنگامی که کار درست و خوبی انجام می‌دهد مورد تشویق قرار گیرد. این مردها پررنگ‌ترین ویژگی‌شان پدر بودن‌شان است و به دلیل اینکه اصولا خودشان مردهای بسیار منظم و مرتبی هستند در مقابل فرزندان‌شان هم دوست دارند با نظم برخورد کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که هدف آنها مخالفت با شما نیست اما چون آینده فرزندان‌شان برایشان مهم است سعی می‌کنند با نظارت‌هایشان آینده آنها را بیمه کنند و این سختگیری‌هایشان را به نفع آنها می‌دانند.

روش برخورد با شوهر شماره ۲

در این مواقع به هیچ عنوان نباید طرف فرزندتان را بگیرید چون با این کارتان باعث می‌‌شوید که اولا مخالفت همسرتان با شما بیشتر شود و در ثانی فرزندتان از پدرش به علت سختگیری‌هایش فراری شود و از همه مهم‌تر اینکه به کارهای اشتباهش ادامه می‌دهد چون دیگر ترسی از پدر خود ندارد و مطمئن است که شما از او طرفداری خواهید کرد. سعی کنید همیشه طرف همسرتان را بگیرید و با این کار به او نشان ‌دهید که مرد قابل اعتمادی است و نظریات او را قبول دارید.

در چنین شرایطی خودتان را جای همسرتان بگذارید و تصور کنید که اگر عکس این قضیه رخ داده بود شما چه انتظاری از همسرتان داشتید. بنابراین سعی کنید روحیات شوهرتان را بهتر درک کنید. مطمئن باشید که این روش برخورد به نفع سعادت خودتان و فرزندان‌تان خواهد بود. اگر در این مواقع کودکتان ناراحت شد سعی کنید او را متقاعد کنید که پدرش صلاح او را می‌خواهد و به او گوشزد کنید که پدرش چقدر او را دوست دارد.

شوهر شماره سه: اینکه من می گم را بپوش

همه آراستگی را دوست دارند و سعی می‌کنند که جزو افراد آراسته باشند و مطمئنا هم دوست دارند همسرشان نیز خوش‌لباس باشد. اما این ویژگی از نظر مردها با تبعیت از مد، خیلی متفاوت است. آنها دوست ندارند همسرشان از مد تبعیت کند بلکه دوست دارند همسرشان مطابق میل آنها لباس بپوشد. اما در این بین بعضی‌ از مردان هستند که این علایق‌شان را در نوع لباس پوشیدن به همسرشان تحمیل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که او مطابق میل خودش لباس بپوشد. هنگام خرید لباس با همسرشان همراه می‌شوند و در خرید کردن او هم دخالت می‌کنند اینطور مردها را شوهر شماره ۳ نامگذاری کردیم.

شوهر شماره ۳ چگونه مردی است؟

بدون برو برگرد مردی خودخواه است و تمایل زیادی دارد که افکار و سلیقه‌اش را به دیگران و به خصوص شما تحمیل کند. بی‌اعتمادی و کمی بدبینی از صفات بارز اوست. او دوست ندارد که همسرش مرکز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد. البته در شرایطی هم ممکن است او مردی باشد که سلیقه شما در خرید لباس را قبول ندارد. این اظهارنظرهای او دلیلی محکم بر این است که شما را دوست دارد و نمی‌خواهد که شما را از دست بدهد. در چنین مواقعی ممکن است او نام خودش را غیرتی بگذارد.

روش برخورد با شوهر شماره ۳:

همسرتان دشمن شما نیست

T A K F A R S

یادتان باشد که هیچ‌وقت از مد تبعیت نکنید. چه همسر شما این کار را دوست داشته باشد چه نه. اولین قدم برای مرتب بودن تبعیت نکردن از مد است در صورتی که خیلی‌‌ها گمان می‌کنند که داشتن این ویژگی پیروی کردن از مدهای روز است اما اصل قضیه چیز دیگری است. شاید بارها شده که پوشش شخصی از نظر شما از مد افتاده باشد. در این مواقع پیش خودتان اولین جمله‌ای که می‌‌گویید این است که چقدر خزه؟ و این حقیقت را هم حتما قبول دارید که مد روز به روز عوض می‌شود بنابراین آنچه دیروز مد بود امروز دمده است.

از آنجا که یکی از دلایل بروز چنین مشکلاتی بی‌اعتمادی و کمی هم بدبینی است این وظیفه شماست که سعی کنید بیش از پیش حس اعتماد او را به خود جلب و او را متقاعد کنید که افکارش درست نیست و شما برای جلب توجه لباسی را انتخاب نمی‌کنید.

شما باید سعی کنید که مطابق میل همسرتان لباس بپوشید. اگر او از مدل خاصی خوشش می‌آید باید شما برای رضایت او سلیقه‌اش را در نظر بگیرید، همان‌طور که انتظار دارید شوهرتان طوری لباس بپوشد که شما دوست دارید پس او نیز می‌تواند چنین توقعی از شما داشته باشد. بنابراین او را به دلیل داشتن این توقع سرزنش نکنید.

شوهر شماره چهار: آروم‌تر باش

این دسته از مردان دوست ندارند که در اماکن عمومی با صدای بلند صحبت کنید یا طوری حرف بزنید و بخندید که دیگران صدای شما را بشنوند. اینها از بگومگو و بحث کردن در اماکن عمومی مثل رستوران خوش‌شان نمی‌آید و عصبانی می‌شوند. و اگر شما باز هم ناخواسته با صدای بلند جواب همین سؤال او را بدهید به‌سرعت عصبانی می‌شوند. اینها شوهرهای شماره ۴ هستند.

شوهر شماره ۴ چگونه مردی است؟

از ویژگی‌ها و صفات بارز او این است که به آرامش و سکوت علاقه‌مند است و از شایعه‌پردازی، فاش کردن اسرار به‌شدت گریزان. به آزادی و آرامش دیگران هم علاقه‌مند است و نمی‌خواهد به هیچ وجه باعث ناراحتی کسی بشود. احترام گذاشتن او به قواعد، آداب و سنت‌های اجتماعی قابل توجه است و روی هم رفته می‌توان او را مردی اجتماعی و مردمدار دانست. او از آن دسته از آدم‌هایی است که مدام به این قضیه می‌اندیشد که دیگران در مورد او چگونه فکر می‌کنند و نگران این است که مبادا آبروریزی شود. به طور کلی حرف مردم برایش خیلی اهمیت دارد.

روش برخورد با شوهر شماره ۴

با چنین شوهری خیلی راحت می‌شود مدارا کرد و کنار آمد. تنها کافی است که به اعتقادات و علایق او احترام بگذارید. اگر دوست ندارد که شما در اماکن عمومی با صدای بلند صحبت کنید سعی کنید این عادت را در خود از بین ببرید. شما به‌راحتی می‌توانید با کمی تمرین یاد بگیرید که آهسته صحبت کنید. رعایت این قبیل موارد می‌تواند کمک بزرگی به شما و رابطه‌تان با شوهرتان کند.

اولین تمرین برای فائق آمدن بر این قبیل مشکلات این است که وقتی تلویزیون تماشا می‌کنید یا به یک آهنگ گوش می‌دهید صدای آن را کم کنید تا بتوانید به این صدای پایین عادت کنید.

تک فارس www.takfars.ir

قدم دوم هم این است که از دوستان و سایر اعضای خانواده بخواهید که هر وقت متوجه شدند با صدای بلند حرف می‌زنید گوشزد کنند که صدایتان را پایین بیاورید. یادتان باشد که وقتی با صدای بلند صحبت می‌کنید جو گفت‌وگو تنش‌زا می‌شود و کسانی که از دور شما را نگاه می‌کنند ممکن است تصور کنند که در حال دعوا کردن هستید.

شوهر شماره پنج: چرا اینقدر با تلفن صحبت می‌کنی؟

اینها همسرانی هستند که هنگامی که شما را در حال تلفن زدن و مشغول درددل کردن و حرف زدن می‌بینند ناراحت می‌شوند به خصوص وقتی احساس می کنند که حرف‌های بی‌اهمیت می‌زنید و برای وقت‌گذرانی مشغول حرف زدن با تلفن هستید یا در مواقعی که گمان می‌کنند صحبت‌های تلفنی‌تان منحصربه‌ بدگویی و شایعه‌پردازی یا غیبت کردن است،نمی‌توانند تحمل کنند که همسر‌شان به این ترتیب وقت‌گذرانی کند. به همین دلیل خیلی زود نظر خود را بیان کرده و مخالفت خود را با انتقاد نشان می‌دهند.

شوهر شماره ۵ چگونه مردی است؟

می‌‌توان او را مردی دقیق و دلسوز دانست که قدر تک‌تک ساعات عمر خود را می‌داند. کسی که برای زندگی‌اش و تک‌تک لحظه‌های آن برنامه‌ریزی دارد و دوست ندارد از برنامه‌ خود عقب باشد؛ او مردی است که از هر لحظه زندگی خود لذت می‌برد. او مثبت بودن و موثر بودن را دوست دارد. از همه مهم‌تر اینکه همان‌قدر که به زندگی خودش فکر می‌کند و برای آن برنامه‌‌ریزی دارد بالطبع برای شما هم نگران است و دوست ندارد وقت خود را با مسائل بی‌ارزش تلف کنید.

روش برخورد با شوهر شماره ۵:

شما باید طوری رفتار کنید که نشان دهید که با او هم‌فکر هستید. باید برای ارضای حس مسئولیت او خودتان را زنی زرنگ و کاردان معرفی کنید و به او این اطمینان را بدهید که شما هم مثل او برای زندگی‌تان برنامه‌ریزی دارید و وقت خود را با کارهای بیهوده هدر نمی‌‌دهید.

حتی‌المقدور سعی کنید در حضور شوهرتان پای تلویزیون و تلفن ننشینید و اوقات بیکاری‌تان را هم اگر پیش شوهرتان هستید با یک برنامه مفرح و شاد بگذرانید.

به طور خلاصه باید طوری رفتار کنید که به او نشان دهید که زندگی مشترک‌تان برای شما اهمیت زیادی دارد و اصلا نسبت به خواسته‌های او بی‌تفاوت نباشید این بی‌تفاوتی باعث می‌شود او نسبت به شما و کارهایی که انجام می‌دهید حساس‌تر شود.

شوهر شماره شش: در جمع خودت رو کنترل کن

تکفارس

شوهری که دوست ندارد شما در مقابل دیگران به او ابراز علاقه کنید و از اینکه مقابل دیگران رفتار خیلی صمیمی و خودمانی با او داشته باشید ناراحت می‌شود و ترجیح می‌دهد در جمع رفتاری متعادل داشته باشید.

شوهر شماره ۶ چگونه مردی است؟

مردی خجالتی و تا حد زیادی پایبند به اصول اخلاقی است و از همسرش توقع وقار و سنگینی زیادی دارد. اساسا دوست ندارد که دیگران را در محیط صمیمی زندگی خودش راه بدهد. ابراز علاقه او تنها به هنگام تنهایی است چون عشق بین زن و شوهر را یک موضوع کاملا خصوصی به حساب می‌آورد و از شما هم همین انتظار را دارد و توقع دارد با مراعات حال او و حفظ حریم خصوصی‌تان رفتار کنید.

روش برخورد با شوهر شماره ۶:

به طور کلی این نکته را به یاد داشته باشید که هرچند ابراز علاقه به همسر از مسائلی است که باید صد‌درصد به آن توجه کرد اما اصولا این کار در جمع و در حضور افراد خارج از خانواده‌تان کار اشتباهی است.

آنچه شما باید در خارج از محیط خانه رعایت کنید توجه کردن به شوهرتان و احترام گذاشتن به اوست. شما نباید اینها را با صمیمیت و ابراز علاقه‌ اشتباه بگیرید.

اصول اخلاقی حکم می‌کند که روابط داخل منزل‌تان با روابط خارج از منزل‌تان تفاوت داشته باشد. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که محترمانه رفتار کردن و احترام گذاشتن به یکدیگر هرگز به این معنی نیست که برخوردتان با شوهرتان خشک و رسمی باشد.

شوهر شماره هفت: بهم بگو چقدر خرج کردی

شوهری که مدام از شما صورت خرج‌های روزانه‌تان را می‌خواهد البته نه به این دلیل که به شما اعتماد ندارد بلکه به این علت که به دقت و نظم علاقه‌مند بوده و دوست دارد هرچیزی با حساب و کتاب پیش برود. او می‌خواهد هر پولی در راه درست و صحیح خرج شود و این کنترل کردن خرج خانه شما را ناراحت کرده و عذاب می‌دهد.

شوهر شماره ۷ چگونه مردی است؟

takfars.ir

این رفتار با وجودی که ممکن است به غلط به خست تعبیر شود اما به هیچ وجه ربطی به خسیس بودن شوهرتان ندارد بلکه نشان‌دهنده شخصیت دقیق اوست. او به لزوم تنظیم یک بودجه دقیق واقف است و از اینکه زندگی‌اش حساب و کتاب داشته باشد لذت می‌برد. البته ممکن است در بعضی موارد این روحیه باعث ناراحتی شما شود ولی دقت کنید که دقیق بودن در امور اقتصادی منزل یک حسن است نه یک عیب. اگر شوهر شما مرد خسیسی بود تمام خرج و مخارج را خودش در دست می‌گرفت و به شما اجازه خرید نمی‌داد. در صورتی که شوهر شما اینگونه نیست.

روش برخورد با شوهر شماره ۷

بهتر است با دقت بیشتری به کارهای او و حرف‌هایش توجه کنید چون در این صورت متوجه می‌شوید که حق با اوست. بهتر است با دقتی که از خود نشان می‌دهید به او این اطمینان را بدهید که همه چیز در زندگی روزانه شما حساب و کتاب دارد و بدون این حساب و کتاب‌ها خرج نمی‌کنید و خودتان مواظب همه چیز هستید. به طور کلی بهتر است با او همراه شوید تا زندگی بهتری را برای خودتان و همسرتان فراهم کنید. فراموش نکنید شما با کمی اقتصادی فکر کردن می‌توانید هم کمک خرج خانه باشید و هم پس‌انداز خوبی را برای زندگی مشترک‌تان فراهم کنید.

شوهر شماره هشت: بریم سینما؟

شوهری که همیشه آماده است که نظر خود را درباره کتاب‌ یا مجله‌ای که می‌خو‌اهید بخرید ابراز کند و در ضمن شما را تشویق به دیدن یک فیلم سینمایی یا تئاتر می‌کند و اگر به خواسته او اهمیت ندهید عصبانی می‌شود و قهر می‌کند. او طوری رفتار می‌کند که شما متوجه این رفتار او بشوید و برای جبران دلخوری کاری را که به شما پیشنهاد داده انجام دهید. خلاصه اینکه به هر روشی سعی می‌کند شما را راضی کند که پیشنهاد او را بپذیرید و البته بعد از انجام دادن کار پیشنهادی او باید از این انتخاب هم راضی باشید و از او تشکر و قدردانی کنید.

شوهر شماره ۸ چگونه مردی است؟

همسرتان مردی است که در مقابل شما احساس برتری زیادی می‌کند و به نحوی سعی دارد به اصطلاح شما را با خود هم‌سطح کند. عقاید او هرچند هم قابل قبول باشد می‌تواند مورد پسند شما واقع نشود و چون شوهرتان در ابراز عقاید خود مصر است این برخورد می‌تواند زمینه یک بگومگو و عدم رضایت شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید که او مرد لجوجی است و تا حد بسیار زیادی سماجت دارد و تا به اهدافش نرسد آن را رها نمی‌کند و به قول معروف اگر در بسته باشد از پنجره وارد می‌شود.

روش برخورد با شوهر شماره ۸:

کنار آمدن با چنین اشخاصی سخت‌ترین کار است چون نه می‌توانید او را قانع کنید و نه می‌‌توانید به او بی‌‌اهمیت باشید. از طرفی هم دوست ندارید پیشنهادهای او را بپذیرید. بنابراین راهی وجود ندارد جز اینکه در مقابل چنین افرادی بسوزید و بسازید.

فکر اینکه بتوانید او را از این اخلاق بد آگاه کنید را از سرتان بیرون کنید. بهتر است با پذیرفتن انتخاب‌های او زندگی را برای خودتان و شوهرتان شیرین کنید.

تک فارس آی آر

شوهر شماره ۹: وقت‌شناس باش دیگه.

اگر با هم در محلی قرار ملاقات گذاشته‌اید و شما کمی دیر برسید او عصبانی و ناراحت می‌شود و به هیچ عنوان حاضر نیست دلایل عذرخواهی شما را بپذیرد و صد درصد شما را مقصر می‌داند همیشه به جان شما نق می‌زند که وقت‌شناس نیستید و برای وقت او ارزشی قائل نیستید و… و هر مسئله‌ای که پیش می‌آید این قضایا را یادآوری می‌کند.

شوهر شماره ۹ چگونه مردی است؟

روی هم رفته او مرد خوش‌‌اخلاقی نیست؛ لجوج، یکدنده و بی‌منطق است. البته این یک مورد کوچک است اما اگر این عدم تفاهم در موارد مهم‌تری بروز کرد می‌تواند زندگی شما را تلخ کند. او عادت دارد که کوچک‌ترین و کم‌اهمیت‌ترین مسائل را بزرگ کند و در تمام مشکلات پیش‌آمده شما را مقصر بداند و بدون گوش دادن به دلایل و حرف‌های شما در موردتان قضاوت می‌کند و از همه بدتر اینکه هیچ وقت اینها را فراموش نمی‌کند و به قول معروف کینه شتری است.

روش برخورد با شوهر شماره ۹:

بهتر است با بحث و گفت‌وگوهای دوستانه او را متقاعد کنید که همیشه برای مشکل یا اتفاقی دلیل منطقی و قابل قبول وجود دارد و اگر شما دیر به قرار ملاقات‌تان رسیده‌اید حتما دلیل قانع‌کننده‌ای داشته‌اید.

به او یادآوری کنید که دوست نداشته‌اید که دیر برسید و او را منتظر بگذارید. در ضمن به او بفهمانید که شما هیچ دشمنی به خصوصی با او ندارید بلکه کاملا بالعکس مایل هستید که در کنار او احساس خوشبختی، امنیت و آرامش کنید.

یادتان باشد در چنین شرایطی نباید به این دعواهای به اصطلاح زرگری دامن بزنید بلکه در این شرایط باید او را آرام کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر