تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خانم هایی که همیشه مرتب هستند چه لوازمی در کیف خود دارند

۱- نرم کننده لب: از دست دادن آب بدن به علت آب و هوا می‌تواند باعث خشکی و ترک خوردن لب‌های شما شود. به همراه داشتن یک نرم کننده ی لب راه سریعی برای مرطوب نگاه داشتن لب‌هایتان به وجود خواهد آورد.

۲- دستمال مرطوب مخصوص صورت: به همراه داشتن دستمال مرطوب مخصوص صورت (یا دستمال مرطوب بچه) به شما کمک خواهد کرد تا هرگونه خرابی آرایشتان را درست کرده یا هر زمانی که دیگر به آرایش نیازی ندارید آن را پاک کنید. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا باکتری و آلودگی‌های انباشته شده بر روی پوستتان را تمیز نمایید.

۳- خوراکی:‌ اینکه همیشه با خودتان خوراکی داشته باشید نیز مهم است. اگر قند خونتان بیفتد، اینکه یک خوراکی سالم به همراه خود داشته باشید اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد.

۴- آب: ممکن است برایتان کمی عجیب به نظر برسد که در کیفتان آب حمل کنید، اما بدانید که هیدراته ماندن مهم‌ترین و اولین قانون زیبایی است.

۵- دستمال کاغذی: برای کسانی که شروع ناگهانی آلرژی دارند در دسترس داشتن دستمال کاغذی ایده ی خوبی به نظر می‌رسد.

تکفارس آی آر

۶- آدامس، نخ دندان، خوشبو کننده: اگر قصد دارید تا بیرون از منزل غذا بخورید، این مورد، موردی بسیار مهم است. نخ دندان به شما کمک خواهد کرد تا از شر تکه‌های کوچک غذا در بین دندان هایتان خلاص شوید، و آدامس یا خوشبو کننده هم نفس شما را تازه و خوشبو خواهند کرد.

موارد دیگر

۱- برق لب: اینکه لب‌های شما شگفت‌آور باشند خیلی مهم است. یک برق لب با رنگ خنثی به هر چهره ای کمک خواهد کرد تا چهره تان سریعا رو بیاید.

۲- ریمل: استفاده از ریمل می‌تواند بلافاصله چهره ی شما را زیبا‌تر و با نشاط تر کند. در دسترس داشتن یک ریمل برای وقتی که لازم شود خیلی اهمیت دارد.

۳- مرطوب کننده ی رنگی: یک مرطوب کننده ی رنگی نه تنها هم کار یک مرطوب کننده را خواهد کرد و هم به عنوان یک فونداسیون می‌توان از آن بهره برد، بلکه برای پوشاندن لکه های ناخواسته نیز بسیار مناسب است.

www.takfars.ir

۴- پودر: خلاص شدن از چهره ی براق نیز اهمیت ویژه ای دارد. داشتن یک فونداسیون پودری کمک خواهد کرد تا درخشندگی پوست را کاهش داده و چهره ای فوق‌العاده به دست بیاورید.

۵- هایلایت کننده:‌ اگر خودتان را در آینه ببینید و متوجه شوید که رنگ و رو رفته هستید، یک پوشش سطحی هایلایت کننده واقعا می‌تواند تفاوت قابل مشاهده ای در چهره ی شما ایجاد کند. صورت شما را سرزنده و شاداب می‌سازد. رژ گونه هم تاثیر مشابهی دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر