دراز و نشست

آیا تاکنون با انجام ورزش دراز و نشست عرق کرده‌اید؟ احتمالاً خیر. پس باید این کار را متوقف کرده و در تمرین خود تجدید نظر کنید؛ زیرا این تمرین فیزیکی برای تقویت عضلات شکم طراحی شده و نمی‌تواند کالری اضافی بدن را به خوبی بسوزاند.

خم شدن به پهلو

خم شدن به پهلو، تمرین بی‌تأثیری است که به سوزاندن کالری کمکی نمی‌کند، حتی اگر این تمرین را با وزنه‌ها انجام دهید. همچنین در این تمرین فشاری غیرضروری به قسمت پایین کمر وارد می‌شود. بنابراین وقت خود را غنیمت بشمارید و تمرین‌هایی انجام دهید که باعث سوزاندن کالری شود.

پرس شانه

اگر فکر می‌کنید نگه داشتن میله در پشت گردن و بالا و پایین کردن آن به شما در سوزاندن کالری کمک می‌کند، مسلماً در اشتباه هستید. بنابراین اگر قصد کاهش وزن دارید، وقت خود را صرف پرس شانه نکنید.

تمریناتی که با دستگاه‌های شکم انجام می‌شوند

تمرین با دستگاه‌های شکم برای تقویت شانه‌ها و بازو‌ها طراحی شده‌اند و در نهایت به شما در کاهش وزن کمکی نخواهند کرد. به جای این کار بر روی یک توپ ثابت کرانچ شکم انجام دهید. این کار نه تنها کالری می‌سوزاند، بلکه باعث می‌شود شکمی صاف و خوش فرم داشته باشید.

چرخش از کمر

اگر می‌خواهید بدنی انعطاف‌پذیر داشته باشد، حتماً تمرین چرخش از کمر را انجام دهید؛ اما این تمرین برای کاهش وزن مناسب نیست و تنها باعث ناامیدی شما می‌شود.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید