تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین گام های آسان برای صرفه جویی در انرژی مصرفی در خانه

در اینجا پنج راه حل ساده است که می تواندبه کاهش مصرف انرژی کمک کند

۱. قرار دادن فویل آلومینیوم در پشت رادیاتور

درست است، فویل آشپزخانه معمولی باعث می شود که رادیاتور خود را کارآمد تر است! این منعکس کننده گرما را از دیوار دور و به اتاق، که در آن باید کار میکند. مگر در مواردی که شما می خواهم پرداخت به دیوار برشته، هر دلیل به جا از این در جاهایی که ممکن است و لذت بردن از صرفه جویی وجود دارد.

۲. عایق دیوار و اتاق زیر شیروانی

عایق یکی از بهترین راه ها برای حفظ گرما در خانه است، و آن را فوق العاده ارزان به آن را برای خودتان انجام دهید – و حتی اگر شما نیاز به استخدام حرفه ای برای دیواره، آن را هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. شما حتی ممکن است واجد شرایط برای یارانه دولت به عایق منزل شما است، بنابراین قبل از توپخانه برای خودتان آن را با شورای محلی خود تماس بگیرید.

تکفارس آی آر

۳. ارتقاء و دوجداره کردن پنجره های خانه

دو جداره بسیار مقرون به صرفه نیست، و این یک راه مطمئن آتش به دام گرمای بیشتری را در خانه خود – و همچنین کاهش سر و صدا از خارج و بهبود ارزش از اموال خود را. دریافت دو جداره نقل قول از ارائه دهنده مانند – خانه به طور متوسط ​​می تواند حدود ۱۳۰ سال در لوایح گرمایش صرفه جویی با نصب دو جداره، پس از آن به زودی می تواند برای خود پرداخت.

۴. استفاده از لامپ صرفه جویی در انرژی

لامپ های حبابی، انرژی کارآمد در سراسر خانه استفاده می شود، مقدار شما را در روشنایی صرف بیش از ۷۵ درصد کاهش می دهد. در حالی که آنها کمی گران تر از لامپ های رشته ای، آنها در حال گرفتن ارزانتر تمام وقت و گذشته بسیار طولانی تر از کمتر سازگار با محیط زیست خود را پسرعموهای.

۵. ترموستات را یک درجه پایین تر تنظیم کنید

www.takfars.ir

این نوک بلند تثبیت شده است، اما واقعا این نسخهها کار میکند: با توجه به صرفه جویی در انرژی تراست، که درجه کمی از گرما به شما در حدود ۵۵ £ در لوایح انرژی خود را و ۲۳۰kg از دی اکسید کربن در هر سال صرفه جویی است. به عنوان ترموستات در حال حاضر دقیق تر تر از همیشه، آن را ممکن است به ارزش جایگزینی فعلی خود را اگر آن را بیش از ۱۰ سال می باشد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر