تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین عکس و اطلاعات از گوشی وان پلاس ۶

image جدیدترین عکس و اطلاعات از گوشی وان پلاس ۶

در جدیدترین اطلاعات که توسط یک منبع هندی فاش شده، قیمت نسخه‌های مختلفِ وان‌پلاس ۶ فهرست شده است. براساس گفته‌ی این منبع، گوشی وان‌پلاس ۶ در سه نسخه عرضه خواهد شد که علاوه بر تفاوت در مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی، مقدار حافظه‌ی رمِ آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. ارزان‌ترین نسخه‌ی وان‌پلاس که با مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد، قیمتی معادل ۵۲۳ دلار آمریکا خواهد داشت.

علاوه بر فهرست فوق، این منبع هندی از آماده‌سازی ایرباد بی‌سیم توسط وان‌پلاس خبر داده؛ با این حال، گویا هنوز تصمیمی برای قیمت این دستگاه اتخاذ نشده است. در همین حین، وان‌پلاس تیزر جدیدی را منتشر کرده که در آن وجود ژست‌های حرکتی خاصِ وان‌پلاس را که پیش‌تر در وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس ۵T مشاهده کرده بودیم، تأیید می‌کند.

image جدیدترین عکس و اطلاعات از گوشی وان پلاس ۶

در آخر نیز، تصویری از این دستگاه منتشر شده که علاوه بر نمایش قسمت جلویی وان‌پلاس ۶، اطلاعات مفیدی را درباره‌ی پردازنده‌ی آن ارائه می‌کند. براساس این عکس، نسل جدید گوشی وان‌پلاس از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد که بر مبنای معماری ۱۰ نانومتری FinFet طراحی شده است.

تکفارس آی آر

انتظار می‌رود که ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ی وان‌پلاس ۶ از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین دوگانه با وضوح ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل و باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر