تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین خبرهای نقل و انتقالات تیم های فوتبال اروپا –

جنارو گتوزو، هافبک جنگنده ی روسونری با پایان یافتن قراردادش با میلان این تیم را ترک خواهد کرد و به گفته ی خود او حاضر نیست در سری آ برای تیمی جز میلان بازی کند.

رینو گتوزو در این رابطه گفت :"کار من در سری آ به پایان رسیده استبعد از سیزده سال حضور در میلان، فکر نمی کنم بتوانم لباس تیم ایتالیایی دیگری را به تن کنم. من خود را به طور کامل ،در اختیار گلاسکو قرار می دهم ؛جایی که همه چیز برای من از آن جا آغاز شد و خانواده ی همسرم نیز در آنجا زندگی میکنند.هرچند که در حال حاضر آن ها قادر به جذب بازیکن نیستند چرا که تحت نظارت دولت قرار دارند."

هنوز مشخص نیست که گتوزو چگونه می خواهد به گلاسکو بپیوندد ؛ چرا که در ۱۲ ماه آینده آن ها قادر به خرید بازیکن بالای ۱۸ سال نخواهند بود

فرگوسن مربی باشگاه منچستریونایتد، بازیکن دیگری را برای تیمش درنظر گرفته است. پس از تجدید قوای تیم های مختلف انگلیسی و پیوستن مارکو مارین به چلسی، قطعی شدن حضور لوکاس پودولسکی در باشگاه آرسنال و تمایل شدید منچستر یونایتد برای جذب شینجی کاگاوا ستاره آسیایی باشگاه بوروسیا دورتموند ،حالا سر الکس فرگوسن بدنبال جلب رضایت آلابا برای جذب این بازیکن جوان بایرن است.

به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از بیلد؛ شیاطین سرخ با ابراز علاقه برای به خدمت گرفتن دیوید آلابا جوان ۱۹ ساله بایرن که مبلغ ۸.۵ میلیون یورو ارزش انتقال اوست پیشنهاداتی را مطرح کردند.
این پیشنهاد در حالی مطرح می شود که این جوان خوش آتیه چند هفته گذشته نیز پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرده بود. جای تعجب نیست چون در این چند ماه اخیر دیوید آلابا درخشش فوق العاده ای را در سمت چپ خط دفاعی بایرن داشت.
کرستین نرلینگر در مورد این شایعات اخیر پیرامون آلابا و برای پایان دادن به این اخبار می گوید:" ما می خواهیم قرارداد آلابا را تا ۱۵ سال دیگر تمدید کنیم. این بدین معنی است که دیوید فروشی نیست. او تا ۲۰۱۵ با بایرن قرارداد دارد و او یکی از جواهرات بایرن محسوب می شود که برنامه ای برای اتمام همکاری با او نداریم."

تکفارس آی آر

نام های زیادی برای خط حمله یوونتوس در فصل بعد دیده میشود . فان پرسی یکی از گزینه های اصلی سران یوونتوس است که گفته میشود دیروز در تورین دیده شده است.

گاتزادلو اسپرت در اینباره نوشت : سران باشگاه یوونتوس با فان پرسی و مدیر برنامه هایش ملاقاتی داشته اند ، سران یووه پیشنهاد دستمزد ۶ میلیون یورو در سال رو به او ارائه کرده اند . اما این در حالی است که منچستر سیتی حاضر است بابت او ۸ میلیون یورو نیز هزینه کند .

اما خبر عجیب تر این است که یوونتوس در ازای ۶ میلیون یورو ، پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس را هم به فان پرسی پیشنهاد کرده ، پیراهنی که نزد طرفداران بیانکونری ارزش فوق العاده بالایی دارد .

کوریره دلو اسپرت روزنامه ایتالیایی امروز صبح نوشت ، فان پرسی دیروز از استادیوم یوونتوس آره نا و مرکز تمرینی یوونتوس وینوو نیز بازدید کرده است .

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا کاپیتان هلندی آرسنال ، بیانکونری خواهد شد یا نه ؟

www.takfars.ir

پس از آنکه الکساندر مرکل جوان ، اعلام کرد که میلان را ترک میکند، باشگاه رم در نظر دارد تا برای جذب این هافبک خوش آتیه دست به کار شود.
روز گذشته باشگاه میلان در گزارشی اعلام کرد که بر سر واگذاری ۵۰ درصد باقیمانده مالکیت این بازیکن با باشگاه جنوا به توافق رسیده است.با این اوصاف باشگاه جنوا که پیش از این نیمی از مالکیت مرکل را در اختیار داشت ، حال مالکیت کامل این جوان ۲۰ ساله را در اختیار دارد.
روزنامه کوریره دلوسپورت در گزارشی کوتاه اعلام کرد که والتر ساباتینی ، مدیر ورزشی باشگاه رم ، یکی از هواداران این جوان ۲۰ ساله است.
مرکل پیش از آنکه بار دیگر به میلان بازگردد ، ۱۳ بازی در سری آ برای جنوا انجام داد ؛ اما او که به دلیل کمک به بحران مصدومیت در خط میانی روسونری بار دیگر به سن سیرو بازگشته بود، در ابتدای حضورش به لیست بلندبالای مصدومین روسونری پیوست.
با این اوصاف در نیم فصل گذشته، مرکل تنها ۳ بازی برای میلان انجام داد و با توجه به عدم فضای کافی در ترکیب اصلی برای او,مرکل تصمیم به ترک سن سیرو و میلان گرفته است.
از سوی دیگر میلان با واگذاری کامل السکاندر مرکل به جنوا موفق شد تا مالکیت کامل استفان الشراووی ستاره جوان ایتالیایی را بدست آورد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر