تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین ایده های تصویری دکوراسیون آشپزخانه

image جدیدترین ایده های تصویری دکوراسیون آشپزخانه

پیشنهاد یک : درب کابینت های خود را عوض کنید

اگر از رنگ و طرح کابینت های آشپزخانه خسته شده اید و فکر میکنید قدیمی شده اند، می توانید آنها را عوض کنید. البته از آنجا که عوض کردن کل کابینت ها هزینه زیادی دارد، بهتر است فقط درب های آنها را تغییر دهید. برای این منظور سعی کنید طرح های ساده و شیک انتخاب کنید؛ طرح هایی که قدیمی نمی شوند و همیشه به روز هستند.

پیشنهاد دو: کانترهای سنگی و محکم

اگر میخواهید کانتر آشپزخانه خود را تغییر دهید بهتر از کانترهای سنگ کوآرتز استفاده کنید. مد سال ۲۰۱۳ کوارتز است زیرا دوام و استحکام بالایی دارد. البته یکی از طراحان برجسته آمریکایی دلیل دیگری نیز برای استفاده از سنگ کوارتز دارد و آن طرح بندی بهتر آن نسبت به سنگ گرانیت است.

تکفارس آی آر

البته طراحی به نام مارک فیس اعتقاد دارد سنگ کوآرتز تنها گزینه مناسب برای کانتر آشپزخانه در سال ۲۰۱۳ نیست. بسیار از صاحبخانه ها از کانترهای بتونی استفاده میکنند که نمایی سنتی و زیبا دارد. در مورد کانترهای بتنی، شما حق انتخاب بیشتری دارید و می توانید آن را به هر رنگ و شکل ممکنی دربیاورید.

پیشنهاد سه: کف چوبی

آیا دوست دارید فرش کف آشپزخانه را جمع و از پارکت های چوبی استفاده کنید؟ این ایده بسیار خوبی است. چوبی کردن کف آشپزخانه یکی از طرح های دکوراسیون سال ۲۰۱۳ به شمار می رود. با این کار نمای زیباتری به آشپزخانه خود می بخشید.

البته چوبی کردن کف از نظر نصب و نگهداری دردسرهایی نیز دارد. اما خوشبختانه، متریالی در بازار هستند که طرح چوب دارند و شما می توانید به جای خود چوب از آنها استفاده کنید. به طور مثال، می توانید از تخته های سه لایی چوبی که روکش چوب واقعی دارند استفاده کنید. یا از کاشی های چینی با طرح چوب استفاده کنید که دوام و مقاومت بهتری نیز در برابر آب دارند.

image جدیدترین ایده های تصویری دکوراسیون آشپزخانه

www.takfars.ir

پیشنهاد چهار: سینک زیبا

استفاده از سینک های بسیار شیک در تغییر چهره آشپزخانه نقش بسزایی دارد. اما مد سال ۲۰۱۳ چیست؟ Fies –طراح – می گوید، سینک هایی با کاسه های عمیق.

ارتفاع زیاد کاسه های سینک ظرفشویی هر چه بیشتر باشد، استفاده بهتری خواهد داشت زیرا می توان قابلمه و تابه را نیز به راحتی در آن شست. داشتن یک یا دو کاسه نیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد اما بیشتر مردم سعی میکنند از سینک های تک کاسه ای استفاده کنند.

پس از انتخاب طرح و شکل سینک، باید به جنس آن توجه کنید. با توجه به مد سال ۲۰۱۳ میلادی، استیل ضدزنگ به دلیل استحکام و دوام بیشتر، بهترین گزینه برای جنس سیک است. این نوع استیل ظاهر زیبایی نیز دارد و با هر دو دکور کلاسیک و مدرن جور در می آید.

پیشنهاد ۵ – لوازم آشپزخانه

اگر به فکر تغییر وسایل آشپزخانه هستید، می توانید از اجاق گاز شروع کنید. استفاده از اجاق های رومیزی و لوازمی از جنس استیل، همچون چای ساز، جعبه های استیل برای نگهداری مواد غذایی، نمای زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. پیشنهاد می شود در دکوراسیون آشپزخانه از لوازمی که استفاده دو یا چندگانه دارند، همچون یخچال، مایکروفر و … استفاده کنید زیرا جای کمتری اشغال میکنند و کار بیشتر انجام می دهند.

پیشنهاد ۶ – ترکیب رنگ های کابینت

آیا رنگ قهوه ای تیره بسیار مطلوب و قرمز بسیار شاد است؟ آیا رنگ سفید پس از مدتی به رنگ خاکستری تغییر میکند؟ اگر نمی توانید تصمیم درستی در مورد رنگ کابینت های آشپزخانه بگیرید، بهتر است بدانید مد سال ۲۰۱۳ ترکیبی از چند رنگ مختلف است. دیگر لازم نیست فقط از یک رنگ استفاده کنید، با داشتن رنگ های مختلف برای کابینت ها، شادابی خاصی به فضا می بخشید. به طور مثال می توانید از ترکیب رنگ های کرم و خاکستری برای کابینت ها و قهوه ای تیره برای کانتر استفاده کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر