تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدا چطوری لب ها را برجسته و بزرگ میکنند

image جدیدا چطوری لب ها را برجسته و بزرگ میکنند

افزایش لب به معنی تزریق چربی برای ماهیچه های از بین رفته میباشد.و از آنجایی که حجم لب افزایش یافته پوست لب هم به میزان قبلی کش میاید و همینطور با افزایش لب فاصله ی آن تا بینی کم شده و لبی برجسته به شما میدهد. مواد پرکننده انواع مختلفی دارند و روش های تزریق هم گوناگون است.

این جراحی یکی از بیشمار ترین انواع جراحی های پلاستیک است که در آن چربی به درون لب ها تزریق میشود و باعث پرحجم، جوان و نرم نشان داده شدن آنها میشود. همزمان با افزایش سن میزان چربی ها و ماهیچه های بدن کاهش میابد به همین دلیل پوست آویزان و چروک به نظر میاید همچنین با افزایش سن فاصله ی نوک بینی و لب بالایی افزایش پیدا میکند که ظاهر زیبایی ندارد.

طرز عمل افزایش حجم لب

جراحی لب بسته به روش های گوناگون تزریق متفاوت است . اگر تزریق ماده بدون جراحی انجام شود به روش تزریقی معروف است. اگر تزریق به همراه شکافته شدن لب یا قسمتی از بدن باشد به روش جراحی معروف است. در زیر جزئیاتی درباره ی این روش ها آورده شده است.

تکفارس آی آر

حجیم کردن با استفاده از مواد تزریقی

موادی که به لب تزریق میشوند انواع مختلفی دارند که بسته به نوع از چند هفته تا چند ماه دوام می آورند. انتخاب نوع ماده بسته به نیاز شما کار بسیار مهمی است که میتوانید با استفاده از مشورت با پزشک تصمیم درست بگیرید. این روش خطرها و عوارض کمتری دارد. جراحی ظرف چند دقیقه انجام شده و ریکاوری یک تا دو روز طول میکشد.

مواد تزریقی به دو مدل زیر دسته بندی میشوند.

ماده ی کلاژن

موادی که پایه ی آنها کلاژن است معمولا به دو دسته تقسیم میشود، کلاژنی که از انسان گرفته شده و کلاژنی که از حیوانات معمولا گاو گرفته شده.

www.takfars.ir

کلاژن انسانی:

این نوع کلاژن از اجساد گرفته میشود و برای کسانی استفاده میشود که با مواد گاوی حساسند. از آنجایی که از انسان گرفته شده پیش از جراحی نیاز به تست حساسیت نیست.

کلاژن گاوی:

این کلاژن از گاو هایی که در محیط های ضد بیماری پرورش یافته اند گرفته میشود. اما ازانجایی که انسانی نیستند قبل از جراحی برای پیشگیری از هرنوع عوارض باید تست ضد حساسیت گرفته شود. این کلاژن اثر طولانی تری دارد.

موادپرکننده ی اسیدی:

این مواد از نوعی شکر ساخته شده اند. پوست و مفاصل ما دارای اسید های تجزیه پذیر است بنابراین هیچ اثر منفی ندارد. این نوع ماده درمولکول های لب با آب مخلوط میشود که باعث حجیم و مرطوب شدن طبیعی لب میشود. از دو نوع قبلی دوام بیشتری دارد و نیاز به تست حساسیت ندارد.

روش انتقال چربی

این روش کم خطر ترین نوع افزایش لب است که شامل برداشتن لب از قسمتی از بدن بیمار و تزریق آن به لب فرد توسط سرنگ میباشد. قسمتی که چربی از آن برداشته شده زیاد تحت تاثیر نیست و ظاهر لب بعد از عمل بسیار طبیعی و نرم میشود. ازآنجایی که چربی از بدن خود بیمار گرفته شده خطرات کمی دارد. عمل چند دقیقه و ریکاوری چند ساعت طول میکشد. بیمار بعد از این مدت به خانه برگشت و نیاز به ماندن در بیمارستان ندارد.

هزینه

تزریق لب از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای هر جلسه هزینه میبرد و بسته به میزان کلفتی مورد نظر یا اینکه هردو لب تحت عمل قرار گیرند زیاد میشود.

تک فارس

حجیم کردن لب با روش جراحی

این روش خواهان بیهوشی موضعی یا کامل میباشد و با ایجاد برش بر روی لب انجام میشود.این شکاف ها کوچک میباشند و در قرمزی لب پنهان میشوند. پس از ایجاد شکاف گودال یا تونلی برای تزریق ایجاد میشود و بعد از تزریق ماده باید به سمت لب کشیده شود.وقتی به اندازه ی دلخواه رسید روی شکاف بسته میشود. موادی که در این روش استفاده میشود به دو دسته تقسیم میشوند

مواد پلیمری:

این مواد ورژن پزشکی موادی است که در ساخت کت های بارونی و چادر استفاده میشود. این مواد اندکی سخت است و دارای منافذ ریزی میباشد که پس از جراحی به بخشی از لب تبدیل میشود.

مواد بافت انسانی:

این مواد از بافت های انسانی ساخته شده و تحت مجوز اداره ی بهداشت میباشد.

نتایج این جراحی دایمی میباشد و از بقیه ی روش ها موثر تر است. اما خطرهای مورد توجه بنا به جراحی از نوع تزریقی بیشتر است. خطر عفونت پس زدن کاشت و استحکام بیش از حد وجود دارد.

هزینه

این روش هزینه بر تر از نوع تزریقی میباشد و از ۱۰۰۰ دلار به بالا شروع میشود

اگرچه بنا به زمان کم نیم ساعت جراحی سبک بنظر میرسد ولی به هر حال خطر های خود را دارد. بنابر این نیاز به تحقیق و مراقبت های ویژه ی خود را دارد!

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر