تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جاهای دیدنی سنگاپور با عکس و توضیحات

image جاهای دیدنی سنگاپور با عکس و توضیحات

کشور بسیار مدرن سنگاپور در قاره ی آسیا قرار گرفته است. این کشور در سال های اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است بطوریکه به آن پایتخت مدرن آسیا لقب داده اند. سنگاپور پر است از آسمانخراش های سر به فلک کشیده و خیابان هایی سرسبز و شیک با مردمی بسیار مودب و شاد.

در واقع شاید بتوان سخت باور کرد که این کشور در آسیا قرار دارد و به همین دلیل است که به بهشت آمال و آرزوهای افراد زیادی تبدیل شده است. این کشور همچنین یکی از بهترین کشورها برای تجارت و بیزینس است و به همین دلیل چند سالی است مورد تو.توجه تاجران ایرانی هم قرار گرفته است.

شهر سنگاپور پایتخت کشوری به همین نام است. این شهر بسیار گران است و در نتیجه نباید انتظار سفر ارزانی به آن را داشته باشید اما می توانید مطمئن شوید یکی از بهترین سفرهایتان خواهد بود.

همانطور که گفته شد سنگاپور یکی از گرانترین شهرهای آسیا است اما با این حال روزانه پرواز های زیادی به این شهر آسیایی می شود و بلیط های آن به راحتی به فروش می رسد. هزینه ی اقامت در هتلهای سنگاپور ارزان نیست و برای یک اقامت مناسب باید پول خوبی پرداخت کنید. اگر بخواهید در یک رسنتورن خوب غذای مناسبی بخوید هم باید پول زیادی بپردازید.

تکفارس آی آر

آب و هوا در سنگاپور و بهترین زمان سفر به آن

آب و هوای سنگاپور در کل گرم و مرطوب است و به همین دلیل چه در فصل زمیتان و چه در تابستان نرخ تورریسم آن چندان بالا و پایین نمی شود.

image جاهای دیدنی سنگاپور با عکس و توضیحات

پس چرا باید به سنگاپور سفر کنیم؟

خوب جواب این سوال اصلا سخت نیست. سنگاپور یکی از چند ملیتی ترین کشورهای آسیا و منطقه ی شرق آسیا است و به همین دلیل فرهنگ بسیار متنوعی را در خود جای داده است و با یک کشور چند فرهنگی روبرو هستیم. آشنایی با فرهنگ های مختلف می تواند اصلی ترین دلیل برای سفر و گردشگری باشد.

www.takfars.ir

وقتی وارد این شهر می شوید می بینید چیزهای زیادی انتظارتان را می کشد. از محله های مختلف مثل محله ی چینی ها، محله ی هند کوچک گرفته تا منطقه ی بسیار معروف مارینا بی با برج ها و ساختمان های مشهور و امکانات متفاوتش.

اگر از طرفداران پر و پا قرص خرید هستید، اورکارد در سنگاپور جایی است که نباید از دست بدهید. این خیابان پر است از مراکز خرید بزرگ و شیک و لوکس که ممکن است گشتن در آن یک روز کامل وقتتان را بگیرد. البته قیمت های مراکز خرید اورکارد اصلا ارزان نیست اما کالاهای آن بهترین کیفیت را دارند. مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. خیابان اورکارد فقط در مراکز خرید خوب خلاصه نمی شود. این خیابان دارای رستوران ها و کافه های زیادی است که بعد از یک گشت و گذار حسابی در فروشگاه ها می توانید به یکی از این رستوران ها بروید و با صرف یک وعده ی غذایی خوشمزه هندی، چینی، مالایی یا سنگاپوری خستگی را از تن خود به در ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری سنگاپور، جزیره ی سنتوزا و باغ های گیاهشناسی است. باغ های عمودی سنگاپور هم که در دنیا معروف هستند و این شهر به دلیل خلاقیتی که در این زمینه داشته توانسته تندیس جهانی خلاقیت را از آن خود کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر