تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جاهای دیدنی تایلند با عکس و توضیحات

فستیوال ها و جشن های تایلند

یکی از مهمترین انگیزه های سفر به تایلند، تجربه فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و غنی مردم تایلند می باشد. هر ساله گردشگران زیادی در فصول مختلف سال برای بازدید از جشن آب، جشن گل، جشن پاتایا، نمایشگاه میوه و فستیوال کبوتر اقدام به خرید تور تایلند میکنند.

image جاهای دیدنی تایلند با عکس و توضیحات

مینی سیام

مینی سیام ( Mini Siam ) نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد.

تکفارس آی آر

سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از ۱۰۰ مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در خود جای داده است.

آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند. سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلنداست و در مسیر ورودی شهر پاتایا قرار دارد. تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده است درحدود ۱۰ میلیون نفر در سال است.

image جاهای دیدنی تایلند با عکس و توضیحات

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی را درک نمایند.

www.takfars.ir

image جاهای دیدنی تایلند با عکس و توضیحات

محصولات معتبر
محصولات معتبر