تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های مفید کاهش وزن سریع و سلامت

image توصیه های مفید کاهش وزن سریع و سلامت

آب فراوان بنوشید : تا می توانید آب بنوشید زیرا باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و اگر دوست دارید کمی آب میوه ی طبیعی به آب خود اضافه کنید تا طعم دار شود و راحت تر بنوشید

در جشن ها و مهمانی ها رژیم خود را فراموش نکنید : در مراسم ها و جشن ها سعی کنید از غذاهای کم چرب استفاده کنید و فست فودها را حذف کنید .

تمام مواد غذایی که دوست دارید یکباره قطع نکنید : اگر تمام مواد غذایی که دوست دارید یکباره کنار بگذارید و خود را محدود به میوه وسبزی خوردن کنید اراده ی شما سست خواهد شد ، بنابراین بهتر است با محاسبه ی کالری غذاها مقدای از غذاهای مورد علاقه ی خود را در رژیم خود بگنجانید.

گرسنه شدن را درنظر بگیرید : زمانی که واقعا گرسنه می شوید غذا بخورید و اگر هنوز احساس گرسنگی نکرده اید حتی زمان وعده های غذایی باشد سعی نکنید که سراغ غذا بروید .

تکفارس آی آر

از ترازوی آشپزخانه استفاده کنید: سعی کنید حتما ترازویی در آشپزخانه داشته باشید و مواد غذایی که میخورید را وزن کنید تا از اضافه خوردن شما جلوگیری شود.

لباس های جدید بخرید : به محض کاهش وزن برای خود لباس های جدید بخرید تا دیگر از سایز لباس های قبلی خود استفاده نکنید و از سایز جدید خود لذت ببرید و اراده و علاقه ی شما بیشتر شود.

رفتار خود را تغییر دهید : باید سعی کنید کند بودن و زیاد نشستن و تنقلات را از برنامه ی خود حذف کنید.

با خودتان صادق باشید : هر دو هفته یکبار کالری های دریافتی خود را محاسبه کنید و اگر لاغر نشده اید و کالری بیشتری نیز مصرف کرده اید، نا امید نشوید و دوباره شروع کنید.

ورزش کلید لاغری است : حتما باید برای لاغر شدن ورزش کنید حتی اگر هزینه های سنگین بدهید و اگر نتوانستید حتما پیاده روی کنید.

www.takfars.ir

نوشیدنی های الکلی را حذف کنید : این نوشیدنی ها اندازه ی شکم شما را چند برابر میکند باید آن ها را حذف کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر