تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های مفید خرید دستگاه اندازه گیری فشارخون دیجیتال

image توصیه های مفید خرید دستگاه اندازه گیری فشارخون دیجیتال

محل قرارگیری دستگاه اندازه‌ گیری فشارخون دیجیتال

این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند که به دور مچ، انگشت و یا بالای بازو بسته می‌شوند. توصیه بیشتر پزشکان، پرهیز از دو مورد اول و انتخاب مدل‌هایی است که به دور بازو بسته می‌شوند زیرا این مدل‌ها دقت بالاتری دارند و نتایج قابل اعتمادتری ارائه می‌دهند. این مدل از دستگاه‌های فشارخون به دور بازو بسته شده و باد می‌شوند که قابل اعتمادترین روش اندازه‌ گیری فشارخون است. اگر به هر دلیل پزشکی، مثلا فشارخون بالا یا بیماری دیابت، نیاز به خرید دستگاه اندازه‌ گیری فشارخون دارید، مهم است که مدلی را انتخاب کنید که بر روی بازو بسته می‌شود.

گواهی‌های دستگاه اندازه‌ گیری فشارخون دیجیتال

image توصیه های مفید خرید دستگاه اندازه گیری فشارخون دیجیتال

تکفارس آی آر

بهترین انواع این دستگاه‌ها همیشه پس از کسب و دریافت گواهی‌نامه‌های گوناگون روانه بازار می‌شود. حتما در هنگام انتخاب دستگاه مورد نیاز خود از وجود گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و استاندارد وسیله اطمینان حاصل کنید. استفاده از دستگاه فاقد گواهی‌نامه، میزان ریسک و احتمال خطا در اندازه‌ گیری را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های دستگاه اندازه‌ گیری فشارخون دیجیتال

مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. به عنوان مثال، برخی از آن ها یک صفحه LED دارند که نتایج را نشان می‌دهند. این در حالی است که بعضی دیگر از مدل‌ها قابل برنامه‌ریزی هستند. این دستگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند با ایجاد نوعی حساب و وارد کردن نتایج طبیعی، و در صورت تفاوت نتایج از حالت طبیعی، به شما هشدار می‌دهند. برخی دیگر از مدل‌های جدید دستگاه‌های اندازه‌ گیری فشارخون دارای بلوتوث هستند و به تلفن هوشمند شما وصل شده و نتایج را با آن همگام می‌سازند.

اندازه بازوبند دستگاه اندازه‌ گیری فشارخون دیجیتال

image توصیه های مفید خرید دستگاه اندازه گیری فشارخون دیجیتال

www.takfars.ir

اندازه بازوبند آخرین چیزی است که باید در هنگام خرید این دستگاه‌ها در نظر بگیرید. اما، همچنان باید به این مورد توجه کنید. مدل‌های گوناگونی از دستگاه‌های اندازه‌ گیری فشارخون، بازوبندی تک سایز دارند که برای همه مناسب است. البته، کودکان و یا کسانی که بازوهای بزرگ یا عضلانی دارند، ممکن است به بازوبند‌های متفاوتی نیاز داشته باشند. در نتیجه، توجه کردن به اندازه بازوبند دستگاه، از پشیمانی پس از صرف هزینه جلوگیری می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر