تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های مفید برای چیدمان شب جشن سال نو و کریسمس

اکالیپتوس

استفاده از حلقه های خوش آمد گویی برای ورودی ها یکی از ارکان اصلی تزیینات کریسمس محسوب می شود شما می توانید با جایگزین کردن گیاه اکالیپتوس در تمام مدت کریسمس از رنگ و عطر مطبوع آن در دکوراسیون خود لذت ببرید

دارچین و کاج

یکی دیگر از اسانس های معطری که می تواند در فضای دکوراسیون کریسمس شما احساس آرامش را ایجاد کند ترکیب دارچین و کاج است. شما می توانید از نوع طبیعی آن و یا اسانس آن برای ایجاد عطر دل انگیز در فضای دکوراسیون خود استفاده کنید.

حلقه گل

تکفارس آی آر

همان طور که گفته شده تاج گل و یا حلقه خوش آمدگویی یکی از جزییات اصلی تزیینات کریسمس محسوب می شود ، شما می توانید این حلقه ی جذاب را با شاخه های بریده شده کاج تازه و برش های خشک شده ی پرتقال بسازید و عطر و بوی زمستان را مهمان دکوراسیون خود کنید. پیش تر در مطلب یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید. شما را با نحوه ی ساخت حلقهی خوش آمد گویی آشنا کرده ایم با سر زدن به آن می توانید با ایده های بیشتری برای این منظور آشنا شوید.

نورپردازی های تزیینی

برای نور پردازی های تزیینی به سادگی می توانید از چوب دارچین و پرتقال خشک شده برای تزیین ریسه ها استفاده کنید و ظاهر منحصر به فرد و خوش عطری به دکوراسیون کریسمس خود بدهید.

تزیینات درخت کریسمس

برای تزیینات درخت کریسمس هم می توانید از تزیینات عطری استفاده کنید. به طور مثال شمع های فانتزی با اسانس دارچین، اسطوخودوس، لیمو یا وانیل بسازید و فضای دکوراسیون خود را آکنده از عطر دلپذیر زمستان کنید.

www.takfars.ir

تزیینات خوراکی درخت کریسمس

برای تزیینات درخت کریسمس هم می توانید از هنر شیرینی پزی خود استفاده کنید، شیرینی های با عطر سیب و دارچین به شکل تزیینات کریسمس درست کنید و ظاهر اشتها برانگیزی به درخت کریسمس خود بخشید.

جاشمعی عطری بسازید.

برای روزهای سرد کریسمس با کمک پوست مرکبات و میخک می توانید یک جاشمعی عطری بسازید و علاوه بر لذت بردن از نور آتش از عطر دل انگیز آن هم بهره ببرید.

تزیینات کریسمس

برای تزیینات دکوراسیون کریسمس می توانید از تاج گل های کوچک رزماری استفاده کنید و آن ها را با کاموا قرمز رنگ به هم وصل کنید و ترکیب رنگ منحصر به فرد قرمز و سبز کریسمسی را به دکوراسیون خود بیاورید.

حتی می توانید از این ایده,

برای ساخت حلقه های دستمال سفره استفاده کنید و ظاهر جذاب تری به آن ببخشید.

تزیینات مطعر درخت کریسمس

حتی می توانید تزیینات آماده درخت کریسمس خود را به سادگی معطر کنید،

تک فارس

کافی است آن ها را به اسانس ها وروغن های معطر آغشته کنید ,

پس از خشک شدن درخت خود را با آن تزیین کنید,

با این روش به سادگی عطر و بوی زمستان را مهمان دکوراسیون کریسمس خود میکنید.

برای تزیینات کریسمس کاغذ کادو معطر بسازید.

با ترکیب اسانس های محبوب فصل زمستان و کریسمس , با رنگ ها می توانید همانند تصویر یک کاغذ کادو معطر بسازید،

این ایده ی بسیار دوست داشتنی می تواند اوقات خوشی و را برای شما و فرزندانتان فراهم کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر