تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های سلامت برای انتخاب صحیح لباس راحتی خانه

image توصیه های سلامت برای انتخاب صحیح لباس راحتی خانه

می توانیم در خانه نیز کاملاً مرتب باشیم و نسبت به پوشش خود در خانه بی تفاوت نباشیم.

اگر شما هنگام لباس پوشیدن برای خود محدودیت های رنگی قائل می شوید و بعضی از رنگ ها را مثلاً در محل کار و یا بعضی از مکان ها نمی پوشید، می توانید این محدودیت پوشیدن لباس های رنگی را در خانه فراموش کنید و پوشیدن لباس هایی با انواع رنگ های شاد و روشن را حتماً در خانه تجربه کنید تا این انرژی مثبت به دیگر اعضای خانواده نیز منتقل شود.

هنگام خرید لباس های خانگی به دنبال قیمت های ارزان نباشید بلکه بیشتر به دنبال جنس و کیفیت خوب پارچه لباس های خانگی باشید زیرا لباس های خانه بیشتر کثیف می شوند و بیشتر مورد شستشو قرار می گیرند بنابراین باید جنسی داشته باشند که به راحتی تغییر شکل و یا تغییر رنگ پیدا نکند.

لباس های خانه دسته بندی کنید و لباس ها را به صورت هماهنگ به تن کنید تا حس خوبی از پوشش خانگی خود داشته باشید و از بین لباس های خود، یک لباس را به عنوان لباس نظافت انتخاب نمایید و هنگام نظافت خانه همیشه از آن لباس استفاده نمایید تا لکه های ناشی از سفید کننده و یا شستشوی مکرر لباس نظافت، منجر به خرابی و از بین رفتن لباس های خانه شما نشود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر