تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های جالب برای داشتن خانه ای مرتب در تمام طول سال

image توصیه های جالب برای داشتن خانه ای مرتب در تمام طول سال

فضای کافی برای آویزان کردن حوله ها ندارید؟

به جای استفاده از آویز حوله از جالباسی استفاده کنید. با قرار دادن یک جالباسی کنار دیوار بدون نیاز به فضای افقی جای بیشتری برای آویزان کردن حوله ها خواهید داشت و به علاوه به این شیوه حوله ها روی هم قرار نمی گیرند و زودتر خشک می شوند.

آموزش فوت و فن های خانه داری

جاکفشی و کمدتان خیلی شلوغ است؟

تکفارس آی آر

کفش هایتان را در یک جاکفشی از جنس پلاستیک شفاف قرار دهید. با این اقدام به راحتی می توانید کفش مورد نظرتان را پیدا کنید. همچنین می توانید کفش ها را در جعبه خودشان نگهدارید و روی جعبه رنگ و مدل کفش را بنویسید تا بدون نیاز به باز کردن در جعبه بدانید کدام کفش در آن قرار دارد.

کودکتان لباس هایش را به جالباسی آویزان نمیکند؟

شاید کودکتان به خاطر اینکه جالباسی در ارتفاع بالایی قرار دارد لباس هایش را به آن آویزان نمیکند. یک جالباسی دیگر در ارتفاع پایین جالباسی خودتان نصب کنید اینطوری هم کودکتان می تواند لباس ها و کیفش را به راحتی آویزان کند و هم برای لباس های خودتان فضای بیشتری خواهید داشت.

فضای کافی برای نگهداری لباس هایتان ندارید؟

از یک سبد بزرگ استفاده کنید. با این کار، فضای کم کمدها و کشوها برای لباس را جبران خواهید کرد. یک سبد چوبی بزرگ با در صاف به راحتی تعداد زیادی لباس و عرقگیر و ژاکت را در خودش جا می دهد و گاهی هم می توانید از این سبد به عنوان میز استفاده کنید.

www.takfars.ir

روزنامه و مجله از سر و کول خانه تان بالا می رود؟.

برای رفع این مشکل از جامجله ای که انواع مختلفش در فروشگاه های وسایل خانگی وجود دارد و خودتان هم می توانید بدوزید، استفاده کنید. با استفاده از پیچ و گیره آن را پشت در و یا کنار کتابخانه نصب کنید. اینطوری مجله ها به راحتی در دسترستان هستند و دیگر جلوی دست و پا نیستند.

کابینت های آشپزخانه تان چندان بزرگ نیستند؟

به کابینت آشپزخانه، طبقه اضافه کنید. اگر دیوارها و سطوح افقی با جعبه ها و قوطی ها شلوغ شده است از در کابینت ها استفاده کنید. یک طبقه کوچک روی در آویزان کنید و وسایلی مانند نمک و ادویه ها و روغن که بیشتر از آنها استفاده میکنید در آن قرار دهید.

شامپوها و نرم کننده ها و وسایل اضافی، حمامتان را زیادی شلوغ کرده؟

تنها وسایل مورد نیاز خودتان را در حمام بگدارید. یک سبد برای مهمان ها انتخاب کنید و شامپوها و نرم کننده های اضافه را در آن قرار دهید تا وقتی مهمان به خانه می آید از آن استفاده کنید. وسایل اضافه ای که هیچ وقت از آنها استفاده نمیکنید را هم دور بیندازید.

خانه تان پر از کاتالوگ شده؟

از یک پوشه بزرگ استفاده کنید و کاتالوگ ها را در آن قرار دهید. بهتر است از پوشه های کشویی و آکاردئونی استفاده کنید. کاتالوگ ها را بعد از دو ماه دور بیندازید. می توانید آدرس وب سایت شرکت تولیدکننده را یادداشت کنید و هر بار که قصد سفارش و خرید محصول را داشتید از این طریق اقدام کنید.

جای کافی برای جا دادن لباس های فصل گذشته ندارید؟

از کیسه های وکیوم استفاده کنید تا بتوانید تعداد زیادی لباس را در فضایی کوچک قرار دهید این طوری، لباس ها از گرد و خاک و حشرات هم در امان می مانند.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر