تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های جالب برای اینکه مردی شیک پوش و جذاب باشیم

image توصیه های جالب برای اینکه مردی شیک پوش و جذاب باشیم

"چیزی که تمام هدف برندهای لباس است: زیبایی درون"

همه آقایان آنقدری پولدار نیستند که همیشه لباس های برند بپوشند ولی کنار زدن کامل برندها کمی عجیب غریب میشود. چرا؟ اولین دلیل این است که لباس های برند معمولا بهترین طراحی ها و اجناس را دارند و به قولی مرغوب هستند. چون هیچکس کامل نیست برند ها به کمک ما می آیند تا جلوه بهتری از خودمان نشان بدهیم ولی هر زیبایی بهایی نیز به همراه دارد.

چرا فقط ۳ دست؟ چرا هر فصل؟ منطق این حرف چیست؟

لباس ها بر خلاف آیفون هر فصل بهتر نمیشوند؛ یعنی اینکه لزوما طراحی های بهتری جایگزین نمیشود و اکثرا بازی با رنگ هاست که مهم است. وقتی شما لباس خوبی دارید پس دلیلی پیدا نمیشود که بخواهید جایگزینی برای آن پیدا کنید. فقط وقتی باید جایگزین پیدا کنید که آن طرح لباس منسوخ شده باشد و یا میخواهید حسی تازه وارد تیپ و استایل خود کنید.

تکفارس آی آر

یک مرد متشخص همیشه در جیب جلوی کت خود دستمال میگذارد

چون یک سری حرف ها را همه جا میشنویم دلیل بر درست بودن آن نیست. یک مرد متشخص رفتار خوبی دارد نه فقط لباس خوب و استایل شیک(این را هم بگوییم که این ۲ با هم رابطه معکوس ندارند). البته اگر یک دستمال تا شده به خوبی کنار بقیه اجزای لباس شما خودنمایی میکند و زیبایی میبخشد، چرا که نه؟!! تنها نکته ای که باید رعایت کرد رنگ بندی و ترکیب کردن آن با بقیه اجزا است.

شما بیشتر از یک کفش لازم دارید

یکی از عجیب ترین حرف هایی که در فضای مجازی شنیده میشود: شما به ۴ یا ۵ جفت کفش نیاز پیدا میکنید. منطق این حرف این است که برای موقعیت های مختلف کفش های مختلف نیاز دارید. اما این منطق منسوخ است چون مردها یک سره در مهمانی ها و مجالس مختلف نمیروند که بخواهند تعداد زیادی کفش داشته باشند. تنها کفش های مورد نیاز یک عدد کفش رسمی و یک عدد کفش اسپرت است؛ همین و بس.

هر روز حمام کنید

www.takfars.ir

شاید این حرف منطقی به نظر برسد اما مطالعات نشان داده هر روز حمام رفتن باعث آسیب به پوست میشوند. اما ما دوست نداریم که تبدیل به یک هیولا بوگندو بشویم؛ پس در هفته ۳ یا ۴ بار دوش بگیرید که پوست خود را سالم و در عین حال خود را تمیز نگاه دارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر