تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های برای پوشیدن کت شلوار نخی راه راه برای آقایان

تمام روش هایی که شما برای پوشیدن چنین کت شلواری انتخاب میکنید، بستگی به این دارد که شما میخواهید آن را در چه مراسمی و با چه میزان رسمیت بپوشید.

به نکات ساده زیر در مورد کت شلوارهای نخی راه راه توجه کنید.

فرض می کنیم که شما یک کت شلوار راه باریک آبی- سفید انتخاب کرده اید.

۱- ابتدا تصمیم بگیرید که چقدر پول قصد دارید برای تهیه این کت شلوار بپردازید. اگر می توانید، بهترین کار این است که یک کت شلوار سفارشی دست دوز خوب تهیه کنید که کاملا اندازه شما باشد. البته شما می توانید کت شلوار نخی راه راه آماده را نیز از فروشگاه ها انتخاب کنید. در هر دو صورت اطمینان حاصل کنید که کت شلواری که می خرید، مدل کلاسیک راه راه باریک است و ۱۰۰ درصد نخ است.
۲- بحث هایی زیادی در این مورد وجود دارد که چه نوع کفشی با این کت شلوارها متناسب است. معمولا یک کفش رنگ روشن بندداربا تخته پلاستیکی قرمز یا قهوه ای رنگ، بسیار خوب است. این کفش برای زمان هایی عالی است که به یک دیدار رسمی مانند یک مجلس عروسی تابستانی در فضای آزاد می روید.

اما اگر این کت شلوار را برای رفتن به یک میهمانی معمولی و یا صرف شام در رستوران می پوشید، یک صندل ظریف با رنگی هماهنگ با کت و شلورتان خوب و مناسب است؛ تا زمانی که این صندل چند رنگ نباشد یا پر از بند و نوار نباشد، گزینه بسیار خوبی است.

تکفارس آی آر

۳- خوب حالا که کت شلوار و کفش را انتخاب کردید، چه چیزی زیر آن بپوشیم؟ اگر شما خوش تیپ و شیک پوش هستید و میخواهید این کت شلوار را برای اداره خود بپوشید، یک پیراهن سفید موجدار با یک کراوات روشن با راه های مورب بسیار عالی است. اما می توانید پیراهن دگمه دار آبی یا صورتی روشن، هماهنگ با رنگ کتتان بپوشید. در حقیقت وقتی پیراهن با کروات همراه می شود، بسیار خوب به نظر می رسد.

اما برای رفتن به میهمانی غیررسمی و مواردی مشابه، یک پیراهن کتانی خوب است و تا زمانی که تمیز باشد، در مورد تا خوردن، جمع شدن و چین خوردنش نگران نباشید. این کت شلوار با یک پیراهن آستین کوتاه آبی دریایی بسیار خوش تیپ به نظر می رسد، خصوصا برای مردان جوان.

از پوشیدن این کت شلوار با تی شرت خودداری کنید.
۴- بیشتر مردم فکر میکنند که لوازم جانبی بسیاری باید با این لباس پوشید، اما به نظر من چنین نیست. لوازم جانبی که با این کت شلوار می توانید هماهنگ کنید، یک کمربند باریک(که بهتر همرنگ کفش شما باشد) ، و اگر میخواهید خیلی آراسته باشید، یک دستمال جیب سفید رنگ است. اما بیشتر از این افراطکاری است.

از پوشیدن مدل دو طرف دگمه دار این کت شلوار کلاسیک، در هر زمانی خودداری کنید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر