تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه هایی برای لبس پوشیدن مناسب در فصل زمستان

اول از همه یک لباس زیر گرم و آستین بلند که از جنس پلی پروپیلن است بپوشید .حداقل دوجفت جوراب ضخیم بپوشید تا پاهایتان گرم بماند."

برای لایه دوم یک لباس پشمی انتخاب کنید .یک شلوار پرزدار ضخیم و یک ژاکت پشمی بسیار مناسب است. از پوشیدن لباسهای کتان در سرمای شدید خودداری کنید زیرا پارچه های کتان رطوبت را جذب میکنند و در هوای سرد به راحتی خشک نمی شوند .

برای لایه سوم ، یک کاپشن و شلوار ضد باد و ضد آب انتخاب کنید. از لباسهایی که بافت شلی دارند استفاده نکنید زیرا باد به راحتی در آنها نفوذ میکند.سعی کنید کاپشنی که انتخاب میکنید کلاهدار باشد تا از سر شما در مقابل سرما محافظت کند.

از دستکش و کلاه و شال گردن گرم غافل نشوید. دستکشهایی که فقط یک انگشت شصت دارند معمولا" از دستکشهای معمولی که پنج انگشت دارند گرمتر هستند زیرا انگشتانتان باهم برخورد میکنند و گرمای بیشتری تولید میکنند. پیچیدن شال به دور دهان نیز به محافظت از ریه های شما کمک میکند.

از پوتین های ضخیم و گرم استفاده کند تا پاهایتان کاملا" گرم بمانند .سایز پوتین های خود را طوری انتخاب کنید که به راحتی بتوانید دو جفت جوراب بپوشید. برای فصل سرما حتما کفشها و پوتین های ضد آب که آستری های گرم و نرمی دارند انتخاب کنید.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر