تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تمدید ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ تا ۳ خرداد

image تمدید ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ تا ۳ خرداد

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به برخی اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ و به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه سوم خرداد تمدید شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ تا روز پنج‌شنبه، سوم خرداد ماه خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین داوطلبانی که تا کنون در این آزمون ثبت نام کردند نیز می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مشارو عالی سازملان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون که از روز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. همچنین اطلاعیه‌ای که از بعد از ظهر امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۹۷ در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

تکفارس آی آر

دکتر توکلی گفت: این آزمون در ۶۵ کدرشته امتحانی برگزار می‌شود که پذیرش در ۴۹ رشته‌ امتحانی مذکور بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت؛ لذا تمام متقاضیان اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان به صورت با آزمون یا بدون آزمون باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند، بدیهی است که در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تا ساعت ۱۳ امروز ۲۹ اردیبهشت ماه ۴۱ هزار و ۵۷۶ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۲ مرداد ماه امسال برگزار می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: داوطلبان از ۹ تا ۱۱ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر