تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تعطیلی مدارس تهران و ۱۴ آذر به دلیل آلودگی هوا

احتمال زیادی برای تعطیل شدن مدارس تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه ( ۱۳ و ۱۴ آذر ۹۱ ) وجود دارد چرا که آلودگی هوا به مرز خطرناکی رسیده است.

پیش بینی هوا‌شناسی مبنی بر سکون و پایداری هوا تا روز چهارشنبه و افزایش غلظت آلاینده‌ها سبب شد تا روز گذشته کمیته هشدار آلودگی هوا تشکیل جلسه دهد.

زهرا تالانی در مورد این جلسه اعلام کرد : در این جلسه برای روزهای دوشنبه و سه شنبه که اوج این آلودگی پیش بینی می شود تصمیم گیری می شود.وی در مورد احتمال تعطیلی می گوید: تعطیلی مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی و همچنین ادارات امروز بررسی می‌شود و احتمال تعطیلی در دو روز آینده وجود دارد.

وی درباره تعطیلی و یا کاهش ساعات اداری پایتخت می گوید: ساعت کاری ادارات کاهش پیدا نمیکند اما امروز تعطیلی ادارات نیز مورد بررسی قرار می گیرد و احتمال تعطیلی ادارات نیز وجود دارد اما در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی ادارات وجود ندارد.

خبر تکمیلی

جانشین استاندار تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: هوای تهران فعلا در شرایط ناسالم و هشدار است اما نیازی به تعطیلی مدارس نیست .محمودی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : شاخص ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون در تهران ۱۵۲ و در محدوده ناسالم است که اگر این آلودگی به مرز اضطرار برسد درخصوص تعطیلی مدارس و دیگر اقدامات، تصمیم گیری می شود .وی درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار در عصر امروز گفت : فعلا تصمیمی برای تشکیل این جلسه گرفته نشده است .محمودی گفت: اگر وزارت بهداشت اعلام کند که این هوا برای سلامتی شهروندان مضر است حتما تصمیمات خاص و فوری اتخاذ می شود .

تکفارس آی آر

خبر فوری : تهران سه شنبه ۱۴ آذر ماه و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۱ تعطیل شد

تشدید آلودگی هوای تهران، بخش‌های فعال پایتخت را در روزهای سه شنبه و چهار شنبه این هفته تعطیل کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ استاندار تهران گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوای تهران، همه بخش‌های فعال شامل مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی و مدرسه ها در تهران بجز بانک‌ها و مراکز اورژانسی و درمانی سه شنبه و چهار شنبه این هفته تعطیل خواهد بود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر