تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹

image تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹

با توجه به اخبار اخیر، به نظر می‌رسد زمان رونمایی از جدید‌ترین پرچم‌دار بلندقامت سامسونگ کمی زودتر از سال‌های گذشته باشد.

Ice Universe ادعا می‌کند مراسم رونمایی گلکسی نوت ۹ ممکن است در تاریخ ۲ آگوست (‌۱۱ مرداد)‌ یا ۹ آگوست (۱۸ مرداد)‌ در نیویورک برگزار شود. این منبع خبری غیر رسمی در مورد زمان‌ عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ به بازار تاریخی مشخص نکرده و تنها به محل و تاریخ‌ احتمالی رونمایی اشاره کرده است.

به گفته طراح این تصویر، سامسونگ برای گلکسی نوت ۹ از رنگ قرمز خاصی استفاده خواهد کرد که بسیار چشم‌نواز است. در این تصویر، کلید پاور و کنترل ولوم دستگاه در یک سمت قرار گرفته و در سمت دیگر، کلید مخصوصی برای دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ فراهم شده است. با توجه به روند سال اخیر، گلکسی نوت ۹ هم دارای دوربین دوگانه خواهد بود؛ اما شکل قرارگیری آن‌ها به احتمال زیاد به‌صورت افقی است و در زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه می‌شود.

image تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹

تکفارس آی آر

در این تصویر به نظر می‌رسد حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ به میزان قابل توجهی کمتر است و شاهد دستگاهی با صفحه نمایش بهتر خواهیم بود. در برخی از منابع، رنگ‌های مختلفی از این دستگاه به نمایش گذاشته شده است که در تصویر فوق می‌بینید. آبی، قهوه‌ای، مشکی، بنفش و خاکستری از جمله رنگ‌هایی هستند که در کنار قرمز، به‌عنوان رنگ‌های اصلی معرفی خواهند شد. از نظر مشخصات فنی، این گوشی هوشمند شباهت‌هایی با گلکسی اس ۹ پلاس دارد و در بازار ایالات متحده با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام همراه خواهد بود؛ درحالی‌که در مدل مخصوص سایر بازارهای بین‌المللی، از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ هشت هسته‌ای بهره خواهد برد. تمامی نسخه‌های سفارش بازار ایالات متحده یا سایر بازارهای بین‌المللی از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار هستند. هرچند ممکن است نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز توسط سامسونگ به بازار عرضه شود. گلکسی نوت ۹ از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که بعد از رونمایی، به‌سرعت به‌روز‌رسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر