تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند پر پشت کردن مژه و ابرو با این روغن های خاص

قبل از استفاده از هر نوع روغن یا محلولی لازم است از پاک و بهداشتی بودن محل موردنظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور با استفاده از شامپوبچه ابرو و مژه‌ها را شست‌وشو داده و پس از خشک کردن از:

روغن بادام: روغن بادام تلخ یا شیرین هر کدام را که دردسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. کافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک‌کن یا برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.

روغن زرده تخم‌مرغ: استفاده از روغن زرده تخم‌مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز هست در تقویت و پرپشتی ابرو و مژه بسیار نقش دارد.

ترکیب روغنی: ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.

روغن هفت‌مغز: روغن هفت‌مغز یکی از بهترین روغن‌های ترکیبی است که از هفت‌دانه روغنی مانند بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه‌دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.

تکفارس آی آر

نکته مهم: تمام روغن‌ها و روش‌های گفته شده را به صورتی مورد استفاده قرار دهید که وارد چشم نشوند چون با ورود هر جسم خارجی و استریل نشده داخل چشم دچار سوزش، خارش و اشک می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر