تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند هایی برای انتخاب و پوشیدن لباس هایی با رنگ های شاد

بعضی افراد با پوشیدن رنگهای شاد، رنگ پریده و بی حال به نظر می رسند. اگر شما جزء این دسته هستید، ولی به پوشیدن این رنگها علاقه دارید، راه هایی وجود دارد که با وجود اینکه ظاهرتان با این رنگها تناسب ندارد، بتوانید رنگهای روشن را بپوشید و زیبا و جذاب باشید.

۱-یک راه این است که یک بلوز طرح دار که تکه های رنگی روشن بر روی زمینه مات و تیره تر -که بیشتر با ظاهر شما متناسب است- دارد، بخرید. در این صورت شما کمی از رنگهای شاد و روشن استفاده کرده اید، در حالی که از بی حال دیده شدن شما جلوگیری شده است.

۲- یک روش دیگر این است که رنگ روشن را در قسمتی دور از چهره تان استفاده کنید، مثلا یک دامن ارغوانی روشن با یک بلوز با رنگی خنثی تر مانند کرم، سیاه یا سفید بپوشید. این کار باعث می شود که رنگ دلخواهتان را بدون اینکه به رنگ چهره تان غلبه کند و تاثیر منفی بگذارد، بپوشید.

۳-کار دیگری که می توانید انجام بدهید این است که یک تاپ رنگ روشن بپوشید و یک کت که قبلا عادت داشتید بپوشید و به رنگ چهره شما می آید، بر روی آن بپوشید.

۴-رنگ مایه های مناسب را انتخاب کنید: گاهی اوقات برای پوشیدن یک رنگ خاص لازم است تا رنگ مایه درست آن رنگ را انتخاب کنید. تصور نکنید که اگر رنگ مایه ای از رنگ زرد به شما نمی آید، رنگ زرد از دیدگاه فشن برای شما منطقه ممنوعه است و باید آن را کاملا از قفسه لباستان حذف کنید. رنگ مایه های مختلف زرد را امتحان کنید تا رنگ مناسب چهره خود را بیابید.

تکفارس آی آر

۵-لوازم جانبی روشن را انتخاب کنید: اگر با پوشیدن رنگهای روشن این فصل، راحت نیستید و احساس خوبی ندارید، یک لوازم جانبی رنگی مانند کمربند رنگارنگ، یا کفش و کیفی همرنگ به رنگ روشن که با لباس شما متناسب است و آن را آراسته میکند، انتخاب کنید. روسری های رنگی نیز روشی عالی برای تجربه رنگهای جدید و روشن این فصل است.

۶-در این زمینه اغراق نکنید: حتی اگر رنگهای روشن شما را عالی و فوق العاده نشان می دهد، از اغراق و اصرار در پوشیدن آن خودداری کنید. در هم آمیختن رنگ های روشن با رنگ مایه های تیره تر، ظاهری زیباتر، شیکتر و مدتر به شما می بخشد. علاوه براین، بعد از اینکه این سبک و گرایش فصلی تمام بشود، از دیدن این همه رنگ روشن در قفسه لباس خود دلزده و خسته خواهید شد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر