تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند سریع فر کردن موهای بلند با بابلیس

image ترفند سریع فر کردن موهای بلند با بابلیس

موهای کوتاه را هم میتوان بابلیس کشید، باید از بابلیس های کوچک که لوله آن ها قطر کمی دارند استفاده کنید. برای موهای بلند بابلیس های بزرگ که قطر لوله آن ها بیشتر است مناسب است.

اولین کاری که میکنید این است که موها را به خوبی شانه کنید در این زمان بابلیس را به برق بزنید تا به خوبی گرم شود زیرا برای حالت گرفتن موها باید بابلیس حسابی داغ شود، اگر دفعه اول تان هست که با بابلیس کار میکنید دستکش بپوشید تا نسوزید.

موها را به ۴ قسمت تقسیم کنید و گیره بزنید، این کار باعث میشود تا موهایتان را بطور منظم فر منظم کنید و حین کار موها با هم قاطی نشوند. سپس گیره یک قسمت از موها را باز کنید و شروع با بابلیس کشیدن کنید، از نوک موها شروع کنید به پیچیدن دور بابلیس و تا بالا ادامه دهید کمی بابلیس را در این حالت نگه دارید تا موها به خوبی حالت بگیرند پس از ۷ ثانیه بابلیس را باز کنید و به این قسمت از مو که فر شده تافت بزنید.

image ترفند سریع فر کردن موهای بلند با بابلیس

تکفارس آی آر

مراحل گفته شده را برای تمام موها انجام دهید، به این صورت که قسمت های کوچکی از مو را بگیرید و دور بابلیس بپیچید پس از ۷ ثانیه باز کنید و تافت بزنید. جلوی موهایتان را هر طور که دوست دارید درست کنید میتوانید فرق وسط باز کنید و یا فرق کج، بعد از اتمام کار و فر شدن تمام قسمت های مو دوباره تافت بزنید تا ماندگاری فر موها بیشتر شود.

به همین سادگی توانستید موهایتان را در چند دقیقه کوتاه بابلیس بکشید، این مدل مو برای مجالسی مانند عقد، عرسی، تولد و … مناسب است .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر