تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندی عالی برای داشتن دندان های سفید و براق

image ترفندی عالی برای داشتن دندان های سفید و براق

هر روز نخ دندان بکشید:

پلاک (جرم) بین دندان، ذرات تیره غذا را به خود جذب می‌کند و باعث بوجود آمدن لک روی سطح دندان می شود. استفاده از نخ دندان باعث می‌شود، این پلاک‌ها از بین بروند.

از محلول‌های شست و شوی دهان استفاده کنید:

استفاده از محلول‌های پاک کننده و شست‌وشوی دهان با این مواد، باعث از بین رفتن ذرات غذا و لکه‌های سطح دندان می‌شود.

تکفارس آی آر

رنگ نوشیدنی‌های خود را کمرنگ کنید:

چای و یا قهوه خود را کمرنگ تر بنوشید. چای و قهوه کمرنگ حاوی مواد شیمیایی تیره کننده بسیار کمی هستند.

غذاهای ترد را بجوید:

جویدن سبزیجات و میوه مانند یک مسواک طبیعی عمل می‌کند و باعث می‌شود دندان‌ها از وجود پلاک و ذرات غذا پاک شده و آنها را تمیز می‌کنند.

سفیدکننده‌هایی مانند "ک.ر.س.ت" نامرئی هستند. می‌توانید هنگامی که رانندگی می‌کنید و یا در حال پختن شام هستید آن را به دندان‌هایتان بمالید.

www.takfars.ir

از یک مسواک مناسب استفاده کنید:

اگر درست مسواک بزنید، ذرات غذا و پلاک‌ها از بین دندان‌ها پاک شده و سطح دندان روشن تر از همیشه خواهد شد.

جرمگیری کنید:

دندان پزشک شما با وضعیت دندان‌های شما به خوبی آشناست و می‌تواند راه‌های مناسبی برای سفید کردن دندان‌ها به شما پیشنهاد کند،مثل جرمگیری دندان. می‌توانید دندان‌هایتان را با ژل سفید کننده پوشانده و به مدت نیم ساعت و یا در تمام شب آن را روی دندان ها نگه دارید. بستگی به ماندگاری ژل سفید کننده دارد.

از این راه تنها زمانی می‌توانید استفاده کنید که هدف تان براق کردن و سفید کردن دندان‌ها باشد و بعد می‌توانید برای چند ماه، دندان‌های سفید و زیبا داشته باشید.

از سفید کننده‌های قوی استفاده کنید:

این راه توسط دندانپزشک انجام می شود و شما را سریع تر به هدف تان می‌رساند (البته کمی گران است). دندان پزشک دندان‌های شما را با این ماده سفید کننده می‌پوشاند و در کمتر از یک ساعت، روشنایی و سفیدی خاصی به دندان‌های شما هدیه می‌کند.

بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید:

می‌دانم این حرف را زیاد شنیده اید، اما حقیقت دارد: دو بار در روز مسواک بزنید و یک بار نخ دندان بکشید. این دو راه، ساده ترین و مهم ترین راه برای داشتن دندان‌هایی سالم و زیباست.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر