تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای چیدمان شیک برای حمام کوچک در آپاتمان

image ترفندهای چیدمان شیک برای حمام کوچک در آپاتمان

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که هر عنصر و المانی که در دکوراسیون حمام کوچک منزل خود استفاده میکنید باید یک معنا و کاربردی برایتان داشته باشد؛ بنابراین در این صورت کمی هوشمندانه تر عمل خواهید کرد و در انتخاب وسایل خود دقت بیشتری خواهید نمود.

چیدمان وسایل در دکوراسیون حمام کوچک

اگر به دنبال فضایی جادار برای قراردادن وسایل و اکسسوری های حمام خود هستید بهتر است کمی فراتر از اینکه آنها را در کمد قرار دهید پیش بروید و کمی به فکر زیبایی دکوراسیون حمام کوچک خانه خود نیز باشید. پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که با کمک استندهایی مناسب، حوله های رنگارنگ و زیبای خود را به نمایش گذاشته و با این کار فضای دکوراسیون حمام کوچک خود را زیباتر و خوش آب و رنگ تر خواهید کرد. برای این کار علاوه بر استند می توانید از قفسه ها و شلف هایی نیز استفاده کنید که چنین کارایی هایی برایتان داشته باشد.

کاربردی کردن دکوراسیون حمام کوچک

تکفارس آی آر

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد بهتر است به دنبال این باشید که به تک تک وسایل به کار رفته در دکوراسیون حمام کوچک خود کاربرد و عملکردی اعطا کنید، پس می توانید در فضایی که پایین کابینت و روشویی حمام شما وجود دارد وسایل مورد استفاده خود را قرار دهید و یا در جاهایی که فضاهای کافی وجود دارد از سبدهای زیبایی استفاده کرده و وسایل خود را در آنها قرار دهید. فراموش نکنید که با این کار طراحی دکوراسیون حرفه ای تری خواهید داشت.

به دکوراسیون حمام کوچک خود رنگ بدهید.

حالا وقت نقاشی می رسد. به ذوق و سلیقه خود اعتماد کنید و با کمک وسایل و لوازمی رنگارنگ و خوش حال و هوا دکوراسیون حمام کوچک خود را زیباتر کرده و تبدیل به یک نقاشی رنگارنگ و زیبا کنید. برای این کار می توانید بر طبق سلیقه خودتان یک رنگ زمینه انتخاب کنید و وسایل خود را بر اساس هارمونی و تناسبی که بین وسایل مورد استفاده در دکوراسیون حمام خود انتخاب نمایید.

در دکوراسیون حمام کوچک خود از آینه غافل نشوید.

یکی از راهکارهای دیگری که برای دکوراسیون حمام کوچک ایده بسیار خوبی به حساب می آید این است که از آینه هایی با ابعاد نسبتا بزرگ استفاده کنید. این کار کمک میکند تا دکوراسیون حمام خود را کمی بزرگ تر جلوه دهید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر