تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای نگهداری از لباس های بافتنی

۱-پلوورها و ژاکت‌های سنگین خود را به جای آویزان کردن از چوبرختی، بپیچید و تا کنید تا مرتب و تمیز بماند. درمورد پلوورها و بلوزهای سبک حتما از چوبرختی و جالباسی‌های ابری و لایه‌ دار استفاده کنید. از نگهداری بلوز و ژاکت در دراورهای چوب سدر خودداری کنید چون این چوب به پشم و سایر پارچه‌های کشباف صدمه می‌زند.

۲-همیشه قبل از شستن لباس به برچسب آن دقت کنید. لباس هایی که روی آن نوشته شده است که فقط با مواد شیمیایی و خشک‌شویی شسته بشوند، باید تنها با همین روش شسته ‌شود. اما اگر چنین چیزی ذکر نشده است، می‌توانید لباس را با دست و به آرامی بشویید. یادتان باشد که همیشه قبل از شستن لباس بافتنی، آن را کاملا برگردانید و از روی چپه بشویید.

جدیدترین و شیک‌ترین بلوزهای یقه اسکی مردانه

۳-از خشک‌کن و اتو برای خشک‌کردن لباس‌های بافتنی مانند پلوور خودداری کنید. در عوض بلوز را به مدت ۵ دقیقه در یک حوله سنگین بپیچید تا آب اضافی‌اش گرفته بشود. سپس پلوور را روی صفحه توری یا سوراخدار پهن کنید تا خشک بشود.

۴-برای خوش‌بو نگاه داشتن لباس و جلوگیری از صدمه رسیدن به آن می‌توانید بسته‌های کوچک اسطوخودوس و سنبل را در قفسه لباس و دراور بگذارید یا در چوبرختی آویزان کنید.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر