تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای عملی برای نابودی بوی بد کانال ظرفشویی

image ترفندهای عملی برای نابودی بوی بد کانال ظرفشویی

دلیل بوی بد فاضلاب در خانه چیست؟

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل منزل است.این بو می تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای مختلفی به مشام برسد.می تواند بسیار غلیظ باشد و یا بوی رقیقی داشته باشد.

همانطور که شما هم احساس کرده اید این بو می تواند بویی شبیه بوی تخم مرغ گندیده یا ماهی یا لاشه گندیده داشته باشد.می تواند در آشپزخانه ، توالت ، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد.

چگونه بوی بد فاضلاب در خانه را از بین ببریم؟

تکفارس آی آر

راه اول:

یک چهارم تا یک دوم پیمانه جوش شیرین را در فاضلاب بریزید. یک دوم پیمانه سرکه سفید هم به آن بیفزایید. آنرا در فاضلاب بریزید و در فاضلاب را بپوشانید.

راه دوم:

یک کیلو آهک را با ۱۰ لیتر آب مخلوط کرده بعد از چند ساعت آن را تکان داده و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را نه برای مدتی کوتاه برای مدتی دراز در دستشویی تخلیه نمایید.

راه سوم:

www.takfars.ir

ترکیب نمک و جوش شیرین، محلول بسیار قوی و از بین برنده بوی بد فاضلاب است. یک لیوان نمک و یک لیوان جوش شیرین را به همراه یک کتری آب جوش به داخل چاه فاضلاب بریزید تا از بیرون زدن بوی نامطلوب آن جلوگیری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر