تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای ساده اما کاربردی برای آرایش صحیح و زیبای صورت

خیلی وقت ها کارهایی به ظاهر ساده روی زیبایی ما تاثیر میگذارد، با وقت گذاری حداقلی و استفاده از وسایلی که همیشه در خانه هست، زیباترین شوید.

زیاده روی در استفاده از رژلب پررنگ کردن آن، باعث بزرگتر جلوه کردن لبهایتان نمی شود، بلکه چهره را مثل صورت یک دلقک مسخره خواهد کرد. همیشه راه میانه بهترین است.

خط لب را سر جای خودش بکشید، اگر یک خط لب را خیلی پایین تر از حد معمول بکشید، همچون دلقک ها به نظر می رسید.

زیبایی چشم ها

یک فندک بردارید و نوک مدادتان را چند ثانیه روی شعله آن بگیرید. بعد کمی به آن فوت کنید باید نرم تر و یکنواخت تر از قبل شده باشد.

تکفارس آی آر

برای افرادی که چشم های کوچک تری دارند،برای بزرگتر شدن روی تمام مژه ها از یک لایه ی ریمل ضخیم کننده استفاده کنید. سپس یک ریمل بلند کننده بردارید و آن را فقط در وسط مژه ها بزنید.

برای آرایش چشمانتان، به رنگ چشمانتان توجه کنید و سایه ی متناسب با آن در نظر بگیرید، مثلا اگر چشمان شما قهوه ای تیره است بهترین ترکیب رنگی سایه وریمل برای چشمان شما سایه طلایی بژ و ریمل بنفش تیره است.این ریمل رنگی باعث می شود رنگ چشم شما بیشتر نمایان شود.

اگر میخواهید مژه های تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید.

برای بلند کردن مژه ها، سشوار را بردارید و چند ثانیه فرمژه را با آن گرم کنید. با لمس فرمژه توسط کف دستتان پیش از استفاده از دمای آن مطمئن شوید. به مژه های جدید و بلند خود سلام کنید.

زیبایی پوست

www.takfars.ir

به مرور زمان ماست می تواند لکه های پوست را روشن کند.برای استفاده از ماست ابتدا صورت خود را بشویید و ماست را مانند کرم روی صورت خود صاف کنید و ۱۵ دقیقه باقی بگذارید.

از میوه های فصلی به جای ماسک صورت استفاده کنید زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده خاصیت مرطوب کنندگی بالائی دارند برای این کار مغز میوه ها را بچلانید یا آنها را در مخلوط کن بریزید و بعد پیش از اینکه ویتامین ها خاصیت خود را از دست بدهند فورا آنها را روی پوست بمالید. انگورها سرشار از ویتامین ها و نمک های معدنی می باشند. برای از بین بردن چین های اطراف چشم و دهان می توانید روی آنها آب انگور بمالید این عمل موجب مرطوب شدن، دفع سموم و تقویت پوست می شود.

زیبایی مو

آیا به درمان عمیق موها نیاز دارید؟ سس مایونز را از یخچال درآورید و آن را روی موهایتان بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. برای کسب فواید بیشتر، گرمای سشوار را روی مایونز بگیرید تا آن را فعالتر کند.

شوره سرتان را با برگ های چای درمان کنید، برگ های چای خشک در آب جوشانده و پس از آن اجازه دهید که آب سرد شود. آب نصف یک لیمو را به آن اضافه کنید و این مواد را روی پوست سر و مو قرار دهید.

اگر شما مرتب از وسایل حرارتی برای حالت دادن به موهایتان استفاده میکنید یا موهای خود را رنگ، دکلره یا فر میکنید لایه خارجی محافظ موهای خود را دچار آسیب میکنید و این منجر به وز شدن انتهای موها می شود. در این موارد باید از محصولات محافظ موها که حاوی پروتئین هستند که به داخل مو نفوذ کرده و خلل و فرج موها را به صورت موقت می بندد. این مواد تا شامپو کردن بعدی موها در موها باقی میماند و بنابراین شما مجبور به استفاده منظم از آنها هستید.

زیبایی دست ها

شستن بیش از حد دست ها با استفاده از آب و صابون پوست را از چربی های طبیعی اش نیز محروم میکند و ممکن است منجر به زبری شدید شود.

جهت سفید و براق شدن دستها سدر و آبلیمو را با هم مخلوط کنید به طوری که نه خیلی شل و نه خیلی سفت شود و به مدت پانزده دقیقه روی دستهای خود بگذارید.

زیبایی پاها

تک فارس

اگر همیشه پاهایتان تاول می زند یا یک جفت کفش نو خریده اید و احتمال تاول زدن پاهایتان زیاد است، کمی وازلین به جاهایی از پوست که مستعد تاول زدن هستند بمالید تا اصطکاک پا و کفش کاهش یاد و تا شب پاهایتان تکه پاره نشوند.

می دانستید که هر انسان به طور متوسط ۵۰۰۰ قدم در روز بر می دارد . این امر موجب خستگی و فرسودگی کف پاها می شود . از شستشو با شیر و عسل و دارچین برای رفع خستگی و آزردگی کف پاها بهر ه مند شوید . اسید لاکتیک شیر ، آزردگی پاها را از بین می برد و دارچین هم گردش خون را تسهیل میکند .

ناخن های پا را صاف بچینید و هر از گاهی به خصوص بعد از حمام، گوشه های سفید و کناره های آن را بگیرید و مرتب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر