تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

به طور طبیعی موهایی زیبا و شاداب داشته باشید

image به طور طبیعی موهایی زیبا و شاداب داشته باشید

برای داشتن موهایی فوق العاده آن طور که خودتان میخواهید چندان ربطی به تبلیغات ندارد. به جای اینکه برای شامپوها و حالت دهنده های گرانقیمت هزینه کنید از راه هایی خانگی و طبیعی کمک بخواهید. این نکته های ساده و آسان برای اینکه موهای درخشان، سالم و جذاب داشته باشید بسیار مؤثرتر از شامپوها هستند. فقط باید حوصله داشته باشید و کمی وقت صرف این کار کنید.

تمیزی مهم است

بزرگترین دلیل ریزش مو، شوره و خارش پوست سر است. تمیز نگه داشتن برای زیبایی و سلامت مو مهم است.

از آب داغ اجتناب کنید

تکفارس آی آر

این برای سلامت مو بسیار مهم است که مو را با آب بسیار داغ نشویید. آب داغ مو را خشک و شکننده میکند. این کار همچنین باعث می شود روغن های محافظ طبیعی مو از بین بروند. پس بهتر است فقط از آبی استفاده کنید که کمی از دمای بدنتان گرمتر باشد.

درمان با کدوی سبز

آب کدوی سبز را بگیرید و آن را روی موها بمالید. بهتر است که حداقل این ماده نیم ساعت روی سرتان بماند. این یکی از راه های ساده برای داشتن موهایی زیباست.

برای داشتن موهای نرم و درخشنده

مخلوطی از یک فنجان نرم کننده روزانه مو را با ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری از عسل تهیه کنید. این مخلوط باید روی موهای خیس گذاشته شود و سپس با آب ولرم شسته شود. این ماسک برای درخشندگی موها بسیار راهکار ساده ای است.

www.takfars.ir

درمان با جوش شیرین

جوش شیرین برای زیبایی موها بسیار مؤثر است. مخلوطی از سه قاشق غذاخوری و مقداری آب را تهیه کنید. بعد از شست و شوی مو با شامپو موها را با این محلول آب کشی کنید. حداقل ۵ دقیقه صبر کنید و سپس موها را خوب بشویید. این محلول برای از بین بردن آثار شامپو و دیگر مواد شوینده کاربرد دارد.

برای داشتن موهایی فنری

مقداری از محلول آب گرم و سرکه سیب را روی موها بمالید. برای اینکه موهای خوش حالتی داشته باشید بعد از ۵ دقیقه موها را آب کشی کنید تا بوی سرکه کاملاً از بین برود.

موها را دائماً نشویید

بهترین زمان برای شست و شوی مو هر دو تا سه روز یک بار است. این قاعده می تواند میزان مناسبی از روغن طبیعی مو را حفظ کند. اگر کمتر از این موها را بشویید موها بهتر و سالم تر باقی می مانند.

نرم کننده بسازید

برای تهیه یک حالت دهنده پروتئینه تخم مرغ را با ماست مخلوط کنید و روی کف سر ماساژ بدهید.

درمان تخم مرغی

اگر موهایی خشک و شکننده دارید از زرده تخم مرغ برای حالت دادن به موها استفاده کنید. یک دوم فنجان از مخلوط سفیده و زرده را روی موی تمیز و خشک بگذارید. ۲۰ دقیقه این ماسک درمانی را روی موها نگه دارید و سپس آن را آب کشی کنید. این یکی از بهترین و مؤثرترین روش های زیبایی مو است و حتماً نتیجه آن را خواهید دید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر