تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

Tecno T350

باور کنین جنس چینی جنس بد نیست. چینی داریم تا چینی. اینکه دوستان زحمت کش قاچاقی می روند و آشغال ترین جنس را می خرند و میریزند توی ایران بدین معنی نیست که جنس چینی یعنی بنجل. شرکت تکنو موبایل هم یک برند چینی است که البته دفتر اصلی اش در هنک کنگ قرار دارد.از سال ۲۰۰۶ هم وارد رقابت ساخت گوشی شده و بازار داغش هم کشورهای آفریقاییست.الان باز میایید می گویید میرود برای قبایل آدمخوار گوشی می سازد. والا نصف کشورهای آفریقایی از ما پیشرفته تر و بالاتر و سرمایه گذارای داخلی ما هستند. مدل T350 از ارزان ترین مدل های گوشی با کیفیت ساده گارانتی دار در بازار ایران به شمار می رود. جالب اینکه با وجود قیمتش که اندازه دو کیلو و هفتصد و پنجاه گرم نون خامه ای درجه دو هست ؛امکانات قابل توجهی نیز به مصرف کننده ارایه می دهد. من جمله دوربین که البته کیفیت VGA دارد و برای کار راه اندازی هست نه برای شرکت در مسابقات نشنال جئوگرافی.

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

باتری به اصطلاح خری دارد و برایتان با هر بار شارژ سه روزی بلکه بیشتر کار می کند. امکانات این گوشی گاهی از آیفون هم بیشتر است. مثلا به این مدل هم رم میخورد هم اینکه فناوری بلوتوث دارد. رمی که به گوشی وصل می شود بالطبع فقط برای ریختن آهنگ است و نمی شود اپیزود آخر گیم آف ترونز را در آن دید.(البته می شود در آن ریخت.). خلاصه اینکه اگر گوشی ساده ارزان قیمتی می خواهید و ظاهر و باطن ساده این مدل را می پسندید. دست دست نکنید. تا سال دیگه با این قیمت پفک هم دست من و شما نمی دهند.در ضمن این فسقلی دو سیم کارت هست. (بعد نمیدانم یادتان می آید یا نه هواوی میت سری اول، اندازه گردن زرافه، یک سیم کارت بود)

تکفارس آی آر

Orod C3

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

این مدل گوشی ها هم طرفدار خاص خودش را دارد. چت کردن و اس ام اس دادن با این ها حالی دارد که نگو. گرچه دکمه هایش را برای ما مردان درست نکردند و دارای تبعیض ج.ن.س.یتی است و برای انگشتان باریک زنان انگاری درست شده است،ولی مردان سرزمین پارس نیز هیچ جا کم نمی آورند و تا ثریا هم شده می روند و از این کیبردهای جالب استفاده می کنند. اگر دلتان برای گوشی با این شکل و شمایل و این صفحه کلید تنگ شده به هیچ وجه مدل C3 را از دست ندهید که ته نوستالژیکی است. در کنار این نوستالژیکی شاید بد نباشد بدانید که برند اورود یک شرکت ایرانی است و حمایت از آن وظیفه هر کدام از ما ایرانی ها. باور بفرمایید دوستان و عزیزان هموطنمان همین جوان های فک و فامیل و دوست و آشنای خودمان هستند و لزوما هم آقا زاده نیستند که ژن خوب داشته باشند. عقل خوب دارند وتولید ملی با کیفیت می کنند. مثل همین OROD که در زمینه موبایل و اکسسوری های گوناگون بسیار موفق عمل کرده و هوای مشتری را نیز در خدمات پس از فروش دارد. صفحه کلید های QWERTY (به همین صفحه کلیدهای پر از دکمه می گویند) تنها نکته خوب و مثبت این مدل نیست.خرید گوشی ساده C3 به صرفه هم هست چرا که قیمت بسیار مناسبی در برابر امکاناتی چون بلوتوث و پشتیبانی از رم میکرو اس دی و دوربین VGA دارد. همان طور که گفته شد دوربین این مدل ها به درد سلفی گرفتن و من و برج میلاد همین الان یکهویی نمیخورد ولی کار راه انداز است.گوشی با وجود ابعاد مناسبی که دارد بسیار خوش دست طراحی شده و باتری آن قطعا شما را وسط روز لنگ نمی اندازد.

Alcatel One Touch 1035D Dual

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

www.takfars.ir

برند آلکاتل از آن برندهاییست که در ایران متاسفانه می گویند به درد خواهر بابایش میخورد. در صورتی که آلکاتل یکی از قدرترین شرکت های ارتباطی و مخابراتی در دنیاست و دفتر مرکزی اش در ناف پاریس قرار دارد. در بازار گوشی های هوشمند هم مدل های ارزان و خوبی تولید کرده و از معدود برندهای مشهوریست که بازار گوشی های ساده را نیز فراموش نکرده و همچنان در آن ها پیشتاز است. مدل ۱۰۳۵D هم به دلایل مختلف در لیست راهنمای خرید گوشی ساده ما قرار گرفته است. یکی همین برند معتبر و بین المللی بودن آن و دیگری ساختار تاشوی این گوشی که برای بسیاری از قدیمی باز و کلاسیک بازها جالب توجه است. گوشی های تاشو جزو اولین حرکت های خفنی بود که با تلفن های همراه شد و زمانی اگر کسی گوشی اش تاشو بود و در کنار جاموبایلی کمربندش قرار می گرفت (چه تیپ خوبی برای یک خزپارتی.) یعنی ریچ کیدز آف تهران بود.

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

دیگر مزیت این مدل نسبت به سایر گوشی های ساده در این بازده قیمت سیستم عامل جاوا آن است. میدانید که سیستم عامل جاوا هم گیم های جالبی دارد (حتی نسخه ای از خدای جنگ سونی در این سیستم عامل عرضه شده که پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید.یا مثلا بازی شاهزاده پارسی ) و هم اپلیکیشن های پیام رسانی چون واتساپ نسخه جاوا دارند که البته کمی کار کردن با آن ها سخت است ولی غیر ممکن نیست و بعد یک مدت دستان راه می افتد.

خبری از دوربین حتی در حد کار راه اندازی در این مدل نیست (اگر مدل دوربین دار همین گوشی را می خواهید سر کیسه را شل کنید و مدل ۲۰۱۲D را پسند کنید) و رم های میکرو اس دی را تا ۸ گیگ ساپورت می کند. این یعنی فول آلبوم سیاوش قمیشی و شادمهر و زبانم لال و گوش شیطون کر خانوم فائقه آتشین را هم بریزید هنوز که هنوزه کلی فضای خالی دارید.باتری این مدل هم نسبت به دو مدل قبلی ضعیف تر است ولی یک روز را بسیار شیک و مجلسی برایتان کار می کند.رنگ بندی متنوع این محصول هم سلیقه های گوناگون را راضی می کند و می توانید با کفش و روسریتان آن را ست کنید که خیلی خفن باشید و در رده همان ریچ کیدز گرامی قرار بگیرید.

Orod GB101C

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

به این مدل از گوشی ها در بازار گوشی انگشتی هم می گویند. اسم زاقارتی دارد و آدم را یاد یکی از استان های همجوار پایتخت می اندازد ولی مهمترین مزیت این گوشی همین قطع و اندازه آن است. خوراک سربازهاست و به راحتی در پوتین و جا کلاهی اورکت و..جا می شود. البته تمام عواقب گرفتن گوشیتان و همانا شش ماه اضاف خوردنتان بر عهده شخص شما خواهد بود. در ضمن برای قایم کردن هم گوشی مناسبی است. برای دوستان دو شلواره مان به ویژه زمانی که شلوار اول از شلوار دوم خبر ندارد(و بالعکس).

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

خلاصه کارهای جالب زیادی می شود با این مدل گوشی با توجه به اندازه بسیار کوچک آن انجام داد و موارد کاربرد دیگر را به خلاقیت خودتان می سپاریم.فقط لطفا فلفل نبینید چه ریزه و بشکن ببین چه تیزه را رعایت فرمایید. همین فسقل گوشی هم دوربین دارد هم بلوتوث و هم رم میکرو اس دی تا ۸ گیگ ساپورت می کند و هم در رنگبندی گوناگون ساخته و تولید شده است.حتی فایل هایی با پسوند mp4 هم پخش می کند البته قطعا هیچ بنی بشری در این صفحه نمایش به این کوچیکی سریال نمی بیند.

Kenxinda Hammer

تک فارس

در این لیست راهنمای خرید گوشی ساده سعی کردیم همه سلایق را در نظر بگیریم. این یکی مدل برای کسانیست که دنبال گوشی خرکار و قرص و محکم و در عین حال ساده و کاربردی و از همه مهم تر ارزان قیمت هستند. برند کنشیدا نزدیک دو سه سال است که به طور رسمی وارد بازار ایران شده و در بیش از ۶۰ کشور جهان نیز فعالیت دارد. گوشی های کنشیدا در رده های ارزان قیمت و خوش قیمت تقسیم بندی می شوند و از تلفن های همراه ساده تا مدل های هوشمند و اندرویدی را در بر می گیرد. گوشی مدل Hammer یا همان چکش همان طور که از اسمش هم پیداست بسیار مقاوم و نفود ناپذیر طراحی شده است.

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

اگر طبیعت گرد و کوهنورد و معدنچی و امثالهم تشریف دارید و یا سروکارتان با جاهایی پر از گرد و خاک زیاد است بهتر است از یک گوشی میلیونی استفاده نکنید و یک گوشی ساده تر و قوی مثل همین مدل hammer استفاده نمایید. در ضمن برای افرادی که دایم گوشی از دستشان می افتد و نگون بخت می شود نیز مصرف کاربرد بسیار بالایی دارد. خیالتان راحت اگر برای افراد مسن تر می خواهید آن را تهیه کنید بدانید و آگاه باشید که صفحه کلید گوشی برعکس جنس بدنه آن نرم و دارای حروف فارسی است و حتی خود زبان گوشی نیز فارسی شیرین را پشتیبانی می کند.

جدا از جذابیت و زیبایی ظاهری گوشی کهدارد همان طور که گفته شد در برابر گرد و خاک، فشار، شوک و مواد شیمیایی و مایعات و امثالهم نفوذناپذیر است . یعنی احتمالا فقط با گلوله بتوانید بزنید گوشی را بترکانید که در آن صورت پیشنهاد می کنم حتما یک چک آپ روانپزشکی بروید. این گوشی دوربین ساده و کوچکی هم دارد و البته به هیچ صراطی حتی با سرعت ۲g به اینترنت وصل نمی شود. نگران حافظه داخلی کم آن هم نباشید که با ساپورت رم های microsd خیالتان تخت خواهد شد. القصه که گوشی خفنی است آقا جان.

Nokia 3310

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی ساده به مدل جذاب و بسیار نوستالژیکی می رسیم به نام نوکیا ۳۳۱۰- اصلا آدم پرت می شود در دوران بچگی و نوشابه شیشه ای زمزم و کیک خوردن و بازی با گوشی بزرگترها. بازی محبوب اسنیک یا همان مار را عرض می کنم که اوج هیجان و استرس دوران کودکی دهه شصتی ها و اوایل هفتادی ها بود. نوکیا ۳۳۱۰ جدید ظاهر همان شکل مدل قدیم را تا حدودی حفظ کرده و آن را فقط کمی دستکاری و به اصطلاح مدرن کرده است. مثل مدل قدیم باتری بسیار خفنی دارد که برایتان چند روزی با یک بار شارژ کار می کند.

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

این مدل دوربین کوچکی هم برای خودش دارد که مجهز به فلش است و از همه جالب تر اینکه قابلیت فیلمبرداری نیز دارد. دوربین نوکیا ۳۳۱۰ جدید کمی از کار راه بینداز بودن بالاتر است و کیفیتی ۲ مگاپیکسلی دارد که برای این مدل الحق کافی به نظر می رسد. صفحه نمایش مدل جدید برعکس ۳۳۱۰ های قدیم رنگی بوده و مثل اکثر مدل های معرفی شده در این نوشته راهنمای خرید گوشی ساده ؛ از رم microsd نیز پشتیبانی می کند. رنگبندی های جذاب این مدل آدم را یاد قاب های رنگی رنگی مدل ۳۳۱۰ قدیم می اندازد .اگر خیلی دلتان برای گوشی های قدیمی نوکیا تنگ شده است حالا بهترین وقت برای یک تجدید خاطره را در اختیار دارید.

Nokia Asha 300

T A K F A R S

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

نوکیا آشا ۳۰۰ از دیگر عناوین این لیست راهنمای خرید گوشی ساده یک سر و گردن بالاتر است. قیمت آن هم کمی تا قسمتی ابری بالاتر در نظر گرفته شده که دلیل آن کاملا واضح می باشد. وجود فناوری اینترنت ۳G. اصلا همین که این گوشی ساده با این قیمت اینترنت پر سرعت را در اختیار کاربر آن قرار می دهد کلی هیجان انگیز است چه مانده وقتی بدانید دوربین آن هم بر خلاف مدل های قبلی مجهز به سنسور ۵ مگاپیکسلی است و کیفیت به مراتب بهتری نسبت به سایر گوشی های ساده و هم رده خود دارد.به تمام این نکات باتری قوی و مناسب و رنگبندی جذاب و خوش دست بودن و قابلیت هایی مثل بلوتوث و پشتیبانی از رم MICROSD و… را اضافه کنید تا بفهمید با چه غول کوچکی روبرو هستیم.

image بهترین گوشی ساده و سبک برای استفاده روزمره کدام است

گوشی آشا ۳۰۰ بهترین انتخاب برای افرادیست که یک گوشی دوم و یا یک گوشی ساده شکیل و ساده و کاربردی می خواهند . برند نوکیا هم که امتحانش را پس داده و کاملا می شود به آن و خدمات پس از فروشش اعتماد کامل داشت.

محصولات معتبر
محصولات معتبر